مشخصات گوشی Honor 50 Pro Plus + عکس لو رفته آنر 50

گوشی جدید شرکت آنر طی روزهای آتی رونمایی می شود. مشخصات گوشی آنر 50 پرو پلاس و عکس‌های لو رفته آنر 50 تنها چیزهایی است که از گوشی های جدید آنر در دست است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شرکت آنر به دلیل جدایی از شرکت هوآوی پیشرفت چشمگیری در زمینه گوشی‌های هوشمند کرد پیشرفت آنر تا جایی ادامه داشت که این شرکت هرچند وقت یک بار از گوشی‌های هوشمند جدید خود رونمایی می‌کند. در همین راستا انتظار می‌رود از گوشی هوشمند Honor ۵۰ در ماه ژوئن رونمایی شود و امروز ما شاهد یک تصویر فاش شده از این گوشی هستیم که نشان می‌دهد طراحی حلقه‌ای دوتایی که در ماه آوریل گزارش داده شده بود، واقعی است. دایره دوم در واقع میزبان دو تیرانداز خواهد بود که یکی از آن‌ها دارای لنز پریسکوپ است.

مشخصات گوشی Honor 50 Pro Plus + عکس لو رفته آنر 50

مشخصات گوشی Honor 50 Pro Plus + عکس لو رفته آنر 50

در حالی که این اولین بار نیست شاهد این طراحی دو دایره هستیم، رندر تصویری از چگونگی به نظر رسیدن آن واقعی به نظر می‌رسد.این افشاگر در مورد اینکه آیا یک تصویر واقعی است یا یک رندر مبتنی بر CAD است؛ چیزی مشخص نیست. البته بدیهی است که این تنظیمات دارای تیراندازهای اصلی پلاس تله است و سومین مورد احتمالاً یک اسنپر با زاویه فوق‌العاده عریض دارد. این رندر همچنین می‌تواند از آنر ۵۰ Pro / Pro + باشد، جایی که آنر ۵۰ معمولی از لنز تله عبور می‌کند و ممکن است یک دوربین کم عمق عمودی ۲ مگاپیکسلی را برای کاهش قیمت به ارمغان بیاورد.

مشخصات گوشی آنر ۵۰ پرو پلاس

گوشی جدید آنر ۵۰ پرو پلاس از تراشه مرموز ۵ نانومتری با هسته‌های پردازشی Cortex-A78 و پردازنده گرافیکی Mali-G78 قدرت می‌گیرد. چنین ترکیبی را قبلاً در تراشه‌های اگزینوس ۱۰۸۰ و اگزینوس ۲۱۰۰ دیده بودیم و ممکن است این بار تأمین کننده قطعه پردازنده برای گوشی برند آنر، کمپانی سامسونگ باشد. همچنین ممکن است این تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ باشد.

این گوشی جدید از ۸ گیگابایت رم LPDDR5، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی با تکنولوژی شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد و توان شارژ سریع با سیم آن ۵۰ وات است. گفته می‌شود گوشی جدید آنر دوربین سلفی دوگانه ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی دارد و در پنل پشتی به ماژول شامل لنزهای ۵۰ + ۱۳ + ۸ + ToF مجهز می‌شود.

نمایشگر گوشی آنر ۵۰ پرو پلاس احتمالاً ۶٫۷۹ اینچی با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی و از نوع امولد HDR+ است.

کد خبر 493231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    2 0
    عالی عالی عالی
  • نجمه US ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    4 0
    کی میشه خریدش