احداث پردیس سینمایی جوان در میدان کوزه گری

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز، درباره اجرای پروژه‌های مردم محور در مناطق کمتر برخوردار شیراز گفت: اینگونه پروژه‌ها به عنوان محرک توسعه عمل می‌کنند و در نهایت باعث افزایش کیفیت زندگی در این مناطق می‌شوند.

اسماعیل صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برخی پروژه‌های شاخص در حال اجرا توسط شهرداری شیراز اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح مدافعان سلامت که تقاطعی چند سطحی با یک پل چپگرد، یک پل دوربرگردان و یک زیرگذر است، رینگ ترافیکی جدیدی در اتصال بلوار رحمت و بلوار احمد بن موسی (ع) ایجاد می‌کند، این پروژه بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه پل چپگرد، در خروجی بلوار احمد بن موسی (ع) به سمت میدان کوزه‌گری در حال ساخت است، افزود: پل دوربرگردان، جایگزین لوپ شبدری غربی پل غدیر که به دلیل تملک زیاد ساخته نشده بود، می‌شود و ترافیک شمال به شرق یعنی بلوار سرداران به سمت میدان الله را کنترل می‌کند.

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز همچنین به ایجاد پردیس سینمایی جوان در میدان کوزه‌گری اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این طرح تحقق شعار انسان‌محوری و توزیع عادلانه امکانات شهری است.

صالحی با بیان اینکه این مجموعه بزرگ فرهنگی مجهز به سه سالن سینما، دو سالن VIP، یک سالن تئاتر و یک سالن آمفی تئاتر روباز است، ابراز امیدواری کرد که با بهره‌برداری از این پروژه شاهد شکوفایی استعدادها و ایجاد محیطی شاد و پرنشاط برای مردم در این منطقه از شهر باشیم.

کد خبر 492990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.