۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
مشخصات گوشی‌های جدید شرکت اوپو

گوشی های جدید شرکت اوپو به نام Reno6 Pro و +Reno6 Pro در تاریخ ۲۲ مه در بازار چین عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، روز گذشته تصاویر و مشخصات اولیه دو گوشی جدید شرکت اوپو با شماره تجاری PEPM۰۰ و PENM۰۰ در وب سایت TENAA منتشر شد، این دو محصول با نام‌های Reno۶ Pro و +Reno۶ Pro در بازار چین عرضه خواهند شد.

مشخصات گوشی OPPO Reno6

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد ابعاد گوشی هوشمند OPPO Reno6 در حالت ۷.۶ * ۷۳.۱ * ۱۶۰ میلی متر و وزن آن ۱۷۷ گرم است. این گوشی در سه رنگ آبی، سبز و مشکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند OPPO Reno6 دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با لبه‌های خمیده و رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل است. این گوشی به پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز شده است و با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دوربین سلفی به کار رفته در این گوشی دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است، یک دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی گوشی ذکر شده تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی و دو دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری دو سلولی ۲۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

مشخصات گوشی +OPPO Reno6 Pro

اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی +OPPO Reno6 Pro نشان می‌دهد که ابعاد این محصول ۷.۹۹ * ۷۲.۵ * ۱۶۰.۸ میلی متر و وزن آن ۱۸۸ گرم است. این محصول در رنگ‌های آبی، نقره‌ای و خاکستری وارد بازار خواهد شد. گوشی ذکر شده دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED FHD+ با لبه‌های خمیده است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز شده است و با هشت یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد دوربین سلفی به کار رفته در گوشی Reno6 Pro+ دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است و دوربین چهارگانه تعبیه شده در پنل پشتی نیز شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین‌های ۱۶، ۱۳ و دو مگایپکسلی می‌شود. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری دو سلولی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

کد خبر 492911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.