آتش‌سوزی گسترده انبار شیرخشک در پامنار + عکس

یک انبار قوطی‌های شیرخشک کودک و مکمل های غذائی در زیرزمین ساختمان سه طبقه ای واقع در پامنار تهران شب گذشته طعمه آتش سوزی شد.

به گزارش ایمنا، اهالی محل شب گذشته با مشاهده خروج دود فراوان از زیرزمین یک ساختمان سه طبقه سراسیمه در ساعت ۲۲:۴۹ دقیقه دیشب با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و تقاضای کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۴، ۱، ۱۱۵ و گروه امداد و نجات ۱ به همراه خودروهای پشتیبانی را به محل حادثه در خیابان پامنار، کوچه حق پرست روانه کرد.

جلال جلیلی افسر آماده منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در تشریح این حادثه اظهار داشت: انباری به وسعت ۶۰ مترمربع که محل نگهداری قوطی‌های شیرخشک و مکمل‌های غذایی بود و در طبقه منفی یک ساختمان سه طبقه‌ای قرار داشت، به علت نامعلومی آتش گرفت.

وی با اشاره به خروج دود بسیار غلیظ از زیرزمین این ساختمان، تصریح کرد: آتش نشانان با تجهیزات کامل و بستن دستگاه تنفسی در میان دود شدید وارد زیرزمین شده و به مهار شعله‌های آتش پرداختند.

افسر آماده منطقه ۵ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان با توجه به قفل بودن درب ورودی مجبور شدند قفل‌ها را باز کنند و سپس با استفاده از چندین لوله آبدهی به مبارزه با آتش سوزی مشغول شدند که در کمترین زمان ممکن توانستند شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی هنگام ورود به انبار و مقابله با آتش، با پیکر مردی حدوداً ۳۵ ساله مواجه شدند که بلافاصله وی را به بیرون از زیرزمین انتقال دادند و سپس با تلاش بسیار و با انجام کمک‌های اولیه، او را احیا کردند.

جلیلی گفت: با حضور یافتن عوامل اورژانس در محل حادثه، نیروهای آتش نشانی بی درنگ مرد مصدوم را جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد که این حادثه تلفات جانی نداشت و علت بروز این حادثه نیز در حال حاضر از طرف کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در دست بررسی است.

منبع: رکنا

آتش‌سوزی گسترده در انبار شیرخشک در پامنار + عکس

آتش‌سوزی گسترده در انبار شیرخشک در پامنار + عکس


 
کد خبر 492751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.