۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
زمان عرضه ایربادز بی سیم شیائومی

شرکت شیائومی روز گذشته اعلام کرد که قصد دارد ایربادز بی سیم جدید خود را در تاریخ ۱۳ مه در اختیار کاربران قرار دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروز شرکت شیائومی نام تجاری و دو تصویر از ایربادز بی سیم جدید خود را منتشر کرده است. اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که نام این محصول جدید Mi FlipBuds Pro است. طراحی جلوی کیس شارژ ایربادز و خود هدفون‌ها نیز در تصاویر ارائه شده توسط شرکت سازنده مشخص است.

علاوه بر این، تیزر تبلیغاتی ایربادز بی سیم شیائومی قسمت پشتی کِیس شارژ محصول را با لوگوی جدید شیائومی به نمایش گذاشته است. شرکت سازنده اعلام کرده است که محصولات جانبی صوتی خود را با توجه به لوگوی جدید شرکت طراحی کرده است.

از نظر ظاهر، طراحی ایربادز Mi FlipBuds Pro شیائومی ترکیبی از اپل AirPods Pro و FreeBuds Pro هواوی است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که طراحی کیس شارژر از محصول شرکت هواوی الهام گرفته شده است در حالی که هدفون‌ها شبیه محصول شرکت اپل است.

متأسفانه اطلاعات چندانی در مورد ایربادز بی سیم شرکت شیائومی در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که قادر است شدت صدا را تا ۴۰ دسی‌بل کاهش دهد. علاوه بر این در قسمت جلوی کیس شارژ محصول ذکر شده نماگر LED تعبیه شده است و در قسمت پشتی آن نیز لوگوی جدید شیائومی حک شده است.

کد خبر 492731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.