کرونای هندی و آفریقای جنوبی در آرژانتین

مقامات بهداشتی آرژانتین اخیراً اعلام کرده‌اند که تعدادی از افراد در این کشور به ویروس کرونای هندی یا آفریقای جنوبی آلوده شده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نتایج آزمایشات نشان می‌دهد سه مسافری که از اروپا به آمریکای جنوبی سفر کرده بودند به ویروس کرونا هندی یا آفریقای جنوبی مبتلا شدند. گونه هندی ویروس کرونا در دو خردسال که از پاریس به آرژانتین سفر کرده بودند مشاهده شد در حالی که یک مسافر ۵۸ ساله که از اسپانیا به آرژانتین بازگشته بود نیز به گونه آفریقای جنوبی ویروس کرونا مبتلا شده بود.

هر سه مسافر ذکر شده در تاریخ ۲۴ آوریل به فرودگاه بین‌المللی بوینس‌آیرس وارد شده بودند که در یک هتل قرنطینه شدند. نتایج آزمایشات مسافران نشان می‌دهد که تقریباً ۵۰ درصد افراد مبتلا به بیماری کووید -۱۹ به گونه‌های اولیه این ویروس آلوده شده‌اند.

کشور آرژانتین که با سرعت کمی در حال انجام دادن واکسیناسیون عمومی است، هفته‌های گذشته به دلیل شیوع موج دوم بیماری کووید -۱۹ محدودیت‌های جدیدی را در زمینه مسافرت‌های داخلی و انجام دادن فعالیت‌های خاص اعمال کرد. تا کنون سه میلیون و ۱۶۵ هزار و ۱۲۱ نفر در کشور آرژانتین به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۶۷ هزار و ۸۲۱ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 492691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.