ثبت‌نام ۴۸۵ متقاضی برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در اصفهان

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: از ۱۳ اردیبهشت ماه تاکنون ۴۸۵ متقاضی از اصفهان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند.

حمید بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ثبت‌نام متقاضیان برای چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان، اظهار کرد: ثبت‌نام از متقاضیان همزمان با سراسر کشور از ۱۳ اردیبهشت ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۸۵ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: در این راستا تاکنون شهرستان اصفهان با ۱۶۵ نفر بیشترین متقاضی حضور در این مسابقات را داشته است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه شهرستان‌های کاشان با ۶۶ متقاضی، خمینی‌شهر با ۴۰ متقاضی، شاهین‌شهر با ۲۷ متقاضی و نجف‌آباد با ۲۳ متقاضی بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: سمیرم، خور و بیابانک و بادرود نیز تاکنون کمترین متقاضی را داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس ابلاغ صورت گرفته، تبلیغات برگزاری این مسابقات در فضای مجازی، مؤسسات قرآنی و مراکز قرآنی و بقاع متبرکه انجام شده است، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند تا ۱۳ خرداد ماه با مراجعه به سایت http://www.quraniran.ir نسبت به ثبت اطلاعات خود برای حضور در این مسابقات اقدام کنند.

بخشی با بیان اینکه ۳۰۲ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقات تاکنون زن و ۱۸۳ نفر مرد بوده‌اند، اضافه کرد: پیش‌بینی ما ثبت‌نام حداقل ۶۵۰ نفر برای حضور در این دوره از مسابقات قرآن است.

کد خبر 492658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.