آمار کرونا سیستان و بلوچستان ۲۰ اردیبهشت؛ ۳ فوتی و ۲۰ بستری جدید

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌اند و ۳ مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان رخ داده است.

سید محمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه_ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری جدید در استان سیستان و بلوچستان، ۲۰ نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان ۳ مورد فوتی نیز ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان، طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۹۹ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در خصوص آخرین وضعیت و آمار بیماران بستری در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: تا کنون آخرین آمار بیماران بستری در سه شهرستان استان سیستان و بلوچستان، زاهدان ۵۵ نفر، زابل ۱۳ نفر و ایرانشهر ۳۱ نفر بوده است.

هاشمی شهری به تعداد بیماران بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون آخرین آمار بیماران بستری جدید در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان زاهدان ۱۳ نفر و شهرستان ایرانشهر ۴ نفر و شهرستان زابل ۳ نفر بوده است.

وی تاکید کرد: از آنجا که نمی‌توانیم از روی ظاهر افراد بیمار بودن آنها را تشخیص دهیم، لازم است ضمن اجتناب از حضور در تجمعات انسانی همیشه از ماسک استفاده و فاصله ایمن را با دیگران رعایت کنیم.

کد خبر 492505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.