محدودیت‌های تردد تا ۲۵ اردیبهشت اعمال می‌شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا نوشت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت چهارده روز سه شنبه بیست و یکم الی ساعت دوازده روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار کمال هادیانفر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و ابلاغیه وزارت کشور، محدودیت‌های تردد از ساعت چهارده روز سه شنبه بیست و یکم الی ساعت دوازده روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ماه در سراسر کشور و بین شهرها توسط پلیس راهور اعمال و اجرایی خواهد شد.

بر این اساس اولاً از هموطنان عزیز درخواست می‌شود حتماً به مقررات ابلاغی توجه ویژه‌ای داشته باشند و از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کنند تا انشاالله شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم. تردد خودروهای شخصی بصورت هوشمند توسط دوربین‌ها و در نقاط فاقد دوربین، توسط همکاران بنده کنترل و اعمال قانون خواهند شد.

بطور طبیعی با ارائه تذکر سعی در پیشگیری از سفرها خواهد شد و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان، به ناچار همانطور که در رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است به اعمال قانون و اجرای مقررات خواهیم پرداخت. ناوگان حمل و نقل عمومی و بار مسافر و همچنین خودروهای وانت بار با پلاک شخصی که در امر جابجایی مسافر و ارزاق عمومی فعالیت دارند، فاقد هرگونه ممنوعیت تردد می‌باشند.

قطعاً مجوزهایی که از سوی فرمانداری‌ها قبل از ورود به این ایام صادر شده است، اگر دارای اعتبار باشد از این قاعده مستثنی خواهد بود از قبیل پزشکان، کادر درمان و برخی مشاغل خاص. جریمه تردد در این ایام در شهرهای قرمز یک میلیون تومان، در شهرهای نارنجی و زرد پانصد هزار تومان و تردد شبانه دویست هزار تومان می‌باشد. "

محدودیت‌های تردد تا ۲۵ اردیبهشت اعمال می‌شود

کد خبر 492498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.