چاه تاریکی که پیرلو خودش را در آن انداخت

روزهای تیره برای پیرلو و یوونتوس تمامی ندارد و آن‌ها در حال حاضر از منطقه صعود به لیگ قهرمانان نیز خارج شده اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، زمانی که باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت آندره آ پیرلو را به عنوان مربی تیم دومش انتخاب کند بسیاری از هواداران مشتاق بودند تا این مربی ایتالیایی پس از کسب تجربه بتواند به عنوان یک اسطوره هدایت تیم اصلی را در اختیار بگیرد اما همه چیز خیلی زود تغییر کرد.

خروج ناگهانی مائوریتسیو ساری از جمع یوونتوس باعث شد تا بانوی پیر در شرایط نامناسبی قرار بگیرد و مجبور به جذب مربی جدید شود. علی رغم گزینه‌های متفاوتی که وجود داشت، آنیلی تصمیم گرفت تا بازیکن سابق یووه یعنی پیرلو را به عنوان سرمربی تیم اصلی انتخاب کند.

آندره آ پیرلو بدون شک فصل بسیار بدی را پشت سر گذاشته است و یوونتوس که برای سال‌های متوالی عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب می‌کرد، حالا حتی ممکن است نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد. شرایط یوونتوس روز گذشته با شکست سنگین برابر میلان وخیم‌تر هم شد و حالا آن‌ها رسماً از منطقه صعود به لیگ قهرمانان عقب مانده‌اند.

در هفته‌های اخیر انتقادات زیادی به پیرلو و عملکرد او در جایگاه مربی یوونتوس شده و بسیاری معتقدند که خیلی قبل تر وی باید اخراج می‌شد. در هر حال یوونتوس تصمیم گرفته تا انتهای فصل به پیرلو زمان بدهد. بازیکنی که روزی ستاره یووه محسوب می‌شد حالا در نزد هواداران این تیم مغضوب است و البته او هیچکس جز خودش را نمی‌تواند بابت روزهای سختی که برای خودش رقم زده مقصر بداند؛ سرمربیگری تیم اصلی یووه برای پیرلو زود بود و او خودش را در چاه تاریکی انداخت که به سادگی نمی‌تواند از آن خارج شود.

کد خبر 492478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.