چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا فردا برگزار می‌شود

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از ارائه گزارش نیروی انتظامی از نحوه اعمال جرائم، برای ناقضین قرنطینه و همچنین طرح منع تردد شبانه در جلسه فردا-سه شنبه-این قرارگاه با حضور وزیر کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست از برگزاری چهاردهمین جلسه این قرارگاه به ریاست عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی، در روز سه‌شنبه در محل وزارت کشور خبر داد.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا افزود: در چهاردهمین جلسه قرارگاه، گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین وضعیت شیوع و بروز کووید -۱۹ در سراسر کشور، چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان‌های کشور و نحوه برخورد با متخلفین و ناقضین دستوالعمل‌های بهداشتی و قرنطینه ارائه خواهد شد.

دین پرست ادامه داد: در این جلسه سازمان امور اداری و استخدامی کشور، از نحوه فعالیت ادارات و کارکنان و رعایت الزامات و محدودیت‌های مصوب موضوع طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹- در شهرهای کشور و ارائه لیست دستگاه‌های موفق و تعلل کننده در سطوح ملی و استانی گزارش ارائه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این نشست همچنین گزارش کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی، از روند اجرای بندهای (۳) و(۱۰) مصوبات سیزدهمین جلسه قرارگاه عملیاتی، مبنی بر رصد و ارزیابی اقدامات ستادهای استانی مدیریت بیماری کرونا، در خصوص تکالیف مرتبط با افزایش سطح رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برخورد قانونی با ناقضین و متخلفین از دستورالعمل‌های ابلاغی و کنترل بیماری کرونا در موج چهارم بیماری ارائه می‌شود.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: در چهاردهمین جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا، همچنین، گزارش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، از نحوه اعمال جرایم، برای ناقضین قرنطینه و همچنین طرح منع تردد شبانه ارائه خواهد شد.

کد خبر 492444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.