آمادگی کمیته امداد استان اصفهان برای جمع‌آوری زکات فطریه

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: صندوق‌های جمع آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند و شهروندان توجه کنند به صندوق‌های دارای مجوز شورای زکات استان، فطریه خود را واریز کنند، زکات فطریه جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: کمیته امداد اصفهان با فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی و در صورت برگزاری نماز عید سعید فطر، با برپایی پایگاه در محل اقامه نماز، آماده جمع‌آوری فطریه همشهریان اصفهانی است.

وی با اشاره به نحوه جمع‌آوری فطریه در شرایط خاص ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و تاکید بر پرداخت الکترونیکی گفت: کد دستوری #۵*۰۳۱*۸۸۷۷*، پایگاه اینترنتی emdad.ir و شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ (ویژه وجوه زکات عام) برای پرداخت زکات فطریه در اختیار همشهریان عزیز اصفهانی است، همچنین در محل‌هایی که ستاد کرونا اجازه برپایی نماز عید سعید فطر را داده باشد، صندوق‌های زکات فطریه و دستگاه کارتخوان نیز وجود دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای زکات استان، صندوق‌های جمع آوری زکات باید مجوز شورای زکات استان را داشته باشند و شهروندان توجه کنند به صندوق‌های دارای مجوز شورای زکات استان، فطریه خود را واریز کنند.

وی گفت: سادات بزرگوار استان نیز می‌توانند جهت واریز وجوه فطریه علاوه بر پایگاه اینترنتی و کد دستوری اعلام شده، از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۳۱۸۱۴ استفاده کنند.

زارع با اشاره به این که زکات فطریه جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد، خاطرنشان کرد: میزان و مبلغ زکات فطریه برای هر نفر بر اساس قوت غالب و طبق نظر مراجع محترم تقلید است.

کد خبر 492389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.