جزئیات اعمال محدودیت‌های سفر در عید فطر

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تاکید بر ممانعت از ورود پلاک‌های غیربومی به استان گفت: محدودیت تردد در شهرستان‌های استان فارغ از رنگ‌بندی آنها و در همه شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اجرا می‌شود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: محدودیت‌ها برابر مصوبات ستاد ملی که به استان‌ها اعلام شده از ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت شروع و تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت اعمال می‌شود.

وی افزود: دوربین‌های جاده‌ای و شهری در استان فعال هستند، مأموران راهور در محورها مستقر می‌شوند و پلاک‌های غیربومی سایر استان‌ها به صورت جدی بررسی و از تردد و ورود آنها به استان ممانعت می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه ممنوعیت تردد برای شهرستان‌های استان هم اعمال می‌شود، گفت: امروز جلسات ستاد استانی کرونا برگزار می‌شود و برای شهرهای اطراف و چسبیده به اصفهان هم تصمیماتی اعمال می‌شود اما در این لحظه محدودیت تردد در شهرستان‌های استان فارغ از رنگ‌بندی آنها و در همه شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد اجرا می‌شود.

وی در خصوص مبلغ جریمه‌ها گفت: مبلغ جریمه در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی و زرد مبلغ اعمال قانون ۵۰۰ هزار تومان است که از طریق دوربین‌ها و همکاران در سراسر استان انجام می‌شود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در تمام شهرها فارغ از رنگ‌بندی آنها محدودیت تردد در تعطیلات عید فطر برقرار است و از ورود پلاک‌های غیربومی به استان ممانعت می شود.

وی در خصوص اخذ مجوز تردد، افزود: تأکید شده که در روزهای تعطیلی عید فطر مجوزی صادر نشود مگر در موارد بسیار ضروری و اورژانس به همین دلیل شهروندان از مراجعه برای اخذ مجوز در موارد غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 492375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.