شلیک مستقیم به ۲ جوان در ممسنی فارس + جزییات

۲ پسر جوان با شلیک گلوله به شدت مجروح شدند.

به گزارش ایمنا، ۲ پسر جوان چند روز قبل در جریان درگیری مسلحانه در ممسنی با شلیک گلوله مجروح شده بودند. رسیدگی به این پرونده از چند روز قبل همزمان با تیراندازی در یکی از خیابان‌های ممسنی آغاز شد.

ماجرا از این قرار بود که تعدادی با هم درگیر شده و این درگیری با مجروح شدن دو جوان پایان یافت. با اعلام موضوع به پلیس مشخص شد هر دو طرف درگیری با هم آشنا بوده اند. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که دو مجروح این حادثه با ضارب از مدت‌ها قبل اختلاف داشته است. در ادامه مشخص شد که آنها روز حادثه با هم قرار گذاشته که مشکل شأن را حل کنند اما این گونه نمی‌شود و شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما این پایان ماجرا نبود چرا که ضارب روز حادثه با اسلحه سر قرار حاضر شده و پس از درگیری دوباره با دو جوان دست به اسلحه می‌برد و آنها را به گلوله می‌بندند.

در حالی که هر دو مجروح در بیمارستان تحت درمان بودند، متهم در بازجویی‌ها صراحتاً به تیراندازی اعتراف کرد و گفت: از مدت‌ها قبل از هر دو نفر کینه به دل گرفته بودم و نمی‌توانستم تهدید آنها را فراموش کنم، از این رو این نقشه را کشیدم. وی مدعی شد پس از مجروح کردن هر دو سوار خودرو خود شده و یک ساعت و نیم در سطح شهر دور زده و در نهایت به خانه رفته اما ساعتی بعد در عملیاتی ویژه دستگیر شده است.

منبع: رکنا

کد خبر 492306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.