هنیه: ملت فلسطین هرگز دفاع از مقدسات را متوقف نخواهد کرد

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاس جنبش حماس یکشنبه شب گفت: ملت فلسطین در قدس اشغالی هرگز پیشروی در راه دفاع از مقدسات خود را متوقف نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، هنیه در این پیام که خطاب به رهبران کشورهای عربی و اسلامی منتشر کرد، افزود: امید داریم که امت اسلامی امروز در کنار مردم فلسطین در قدس و مسجد الاقصی بایستد.

وی تأکید کرد: اطمینان دارم که ملل اسلامی و ملت‌های عرب در پیروزی برای قدس در یک صف خواهند ایستاد و متحد می‌شوند.

هنیه دیروز نیز اظهاراتی رژیم صهیونیستی را از بازی با آتش برحذر داشت و نیروهای جنبش حماس و جهاد اسلامی در حمایت از اهالی بیت‌المقدس و مسجد الاقصی و مقابله با هر گونه حمله احتمالی صهیونیست‌ها در مرزهای شمالی باریکه غزه به حال آماده باش درآمدند.

در همین حال منابع میدانی اعلام کردند که فلسطینیان در مرز دهستان "خزاعه" در جنوب نوار غزه با سد راه نیروهای رژیم صهیونیستی روبرو شدند.

از سوی دیگر منابع صهیونیست اعلام کردند که یک بالون آتش زا در سدیروت در جنوب سرزمین‌های اشغالی سقوط کرده و حرکت قطار بین "بئر السبع" و "اشکلون" برای چند ساعتی را مختل شده است.

همچنین گزارش‌ها حکایت از آن دارد که رژیم صهیونیستی منطقه "الصید" در مقابل نوار غزه را به خاطر آغاز بالون‌های آتش‌زا بسته است.

هلال احمر فلسطین دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در محوطه مسجد الاقصی، الشیخ جراح و باب العامود، دستکم ۲۰۵ نفر مجروح شدند.

منبع: ایرنا
کد خبر 492303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.