جشنواره تئاتر خیابانی مریوان، بین المللی نخواهد بود + فراخوان

فراخوان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان با شعار «تئاتر خیابانی، خیابان روشن همدلی» منتشر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، فراخوان پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان در راستای ارتقای تئاتر خیابانی ایران و حمایت از تولید آثار نمایشی برای اجرا در خارج از صحنه‌های معمول تئاتر با توجه ویژه به شرایط اجتماعی ناشی از همه‌گیری «ویروس کرونا» و اولویت صیانت از سلامت هنرمندان، مخاطبان و برگزارکنندگان منتشر شد.

این رویداد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و اداره کل هنرهای نمایشی، با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران، انجمن هنرهای نمایشی کردستان و کانون تئاتر خیابانی برگزار می‌شود.

موضوع آثار پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان آزاد است و این رویداد در ۵ بخش مسابقه تئاتر خیابانی ایران، دیگرگونه‌های اجرایی، نمایش‌های آئینی و سنتی، تئاتر کودک و نوجوان و مهمان برگزار می‌شود.

همچنین ستاد برگزاری جشنواره با هدف ارتقای بنیه علمی این حوزه تئاتر کشور، کارگاه‌های آموزشی تئاتر بیرونی را با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره تا یکم شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند. نمایش‌های برگزیده ۲۵ شهریورماه معرفی می‌شود و جشنواره از ۱۸ تا ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های رفت و آمد بین کشورها، این دوره از جشنواره، به صورت بین‌المللی برگزار نمی‌شود.

کد خبر 492196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.