روند رسیدگی به تخلفات مدیریت گذشته کلانشهر تهران سرعت بگیرد

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: امیدوارم روند رسیدگی به تخلفات دوره گذشته مدیریت شهری سرعت بیشتری گرفته و برخورد با هر مدیری در هر دوره‌ای تخلف داشته به‌ تاخیر نیفتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت نظری در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با ابراز همدردی با مردم افغانستان به سبب انفجاری که در یکی از مدارس این کشور رخ داد، اظهار کرد: امیدوارم بساط تنگ‌نظری، تمامیت خواهی و حذف مخالف که چکیده‌ای از تفکر طالبانی است از کشور افغانستان و سراسر جهان برچیده شود.

وی با اشاره به خبری که دیروز رسانه‌ها از انفصال از خدمت یکی از مدیران شهری دوره گذشته منتشر کرده بودند، گفت: در خبرها خواندم یکی از مدیران دوره قبل شهرداری تهران، به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شد. امیدوارم این روند رسیدگی به تخلفات دوره گذشته مدیریت شهری سرعت بیشتری گرفته و برخورد با هر مدیری در هر دوره‌ای تخلف داشته به‌تاخیر نیفتد و با قاطعیت و فارغ از گرایش‌های سیاسی و البته به شکل شفاف دنبال شود.

این عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران با اشاره به رفتن سفید بالک‌ها از تهران، گفت: شهروندان تهرانی حتماً به خاطر دارند که چهار سال پیش و زمانی که دوره پنجم مدیریت شهری فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از معضلات جدی شهر تهران در آستانه فصل تابستان هجوم سفیدبالک‌ها یا همان مگس‌های سفید بود.

نظری ادامه داد: اشتباهات مدیریتی دوره گذشته این حشرات را به تهران دعوت کرد و با اصلاح پوشش‌های گیاهی و نیز مدیریت چگونگی جمع‌آوری شاخ و برگ‌ها در دوره پنجم به زیستگاه خود برگشتند. رفع آن مشکل حاصل ساعت‌ها کار کارشناسی و بررسی پیرامون این موضوع بود و در نهایت با اصلاح الگوی کشت برخی گونه‌های گیاهی در تهران این معضل حل شد که لازم است امسال نیز این روند ادامه یابد.

وی از سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران درخواست کرد که پیش از تشدید گرمای هوا، نسبت به تغییر در الگوی آبیاری فضاهای سبز اقدام کند و گفت: انتقال زمان آبیاری از اوج زمان گرما به ساعات پایانی روز می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف آب و نیز ممانعت از سوختن گیاهان منجر شود.

کد خبر 492157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.