۴۳۰ فرزند یتیم چشم انتظار حامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در هفته اکرام ایتام ۴۴۷۴ حامی برای حمایت از ۱۳ هزار و ۴۷۸ فرزند یتیم و محسنین ثبت‌نام کردند در عین حال همچنان۴۳۰ نفر از این فرزندان چشم انتظار حمایت خیران در فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان هستند.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان، با حضور نیکوکاران اصفهانی در هفته اکرام ایتام ۴ هزار و ۴۷۴ حامی برای حمایت از ۱۳ هزار و ۴۷۸ فرزند یتیم و محسنین ثبت‌نام کردند.

وی با ابراز قدردانی از حمایت خیران در ایام لیالی قدر، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین است و همه ما در این ماه برای پررونق کردن سفره ایتام تلاش می‌کنیم تا از این فرصت برای کمک به ایتام و نیازمندان استفاده کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند، از حمایت کمیته امداد استان اصفهان برخوردارند، گفت: همچنان ۴۳۰ نفر از این فرزندان چشم انتظار حمایت حامیان و خیران در فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان هستند.

زارع با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت حامیان و خیران، مشکلات ناشی از فشارهای اقتصادی این فرزندان را کاهش می‌دهد، افزود: علاوه بر فرزندان بدون حامی، ۳ هزار و ۸۰۰ فرزند یتیم و نیازمند از سرانه کمی برخوردارند که امیدواریم با حمایت خیران افزایش یابد و تلاش داریم با افزایش سرانه پرداختی توسط حامیان و خیران استان، مسیر شکوفایی استعدادهای ایتام و فرزندان نیازمند را هموارتر کنیم.

کریم زارع گفت: در طرح اکرام ایتام، افراد با هویت کد ملی خود می‌توانند ثبت‌نام کنند و ایتام و فرزندان محسنین را در هر استان و منطقه‌ای انتخاب کرده و ماهانه مبلغی به دلخواه به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

وی با بیان این مطلب که خیران همچنان می‌توانند از طریق ورود به سامانه ekram.emdad.ir فرزندان ایتام و محسنین را تحت حمایت خویش قرار دهند، افزود: از مردم مؤمن و نیکوکار دعوت می‌کنیم در فرصت باقی مانده در ماه مبارک و به تبعیت از منش مولای متقیان نیت خود را اعمال کنند و ما را در کمک‌رسانی به ایتام یاری کنند، در این مسیر می‌توانند علاوه بر سامانه مذکور با ارسال عدد یک به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان، برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اقدام کنند.

کد خبر 492103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.