جریمه تردد بین شهرستان های استان اصفهان چقدر است؟

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه سفر در عید فطر ممنوع است، گفت: محدودیت‌های کرونایی تمدید شده و هر گونه تردد بین شهرستان‌های استان ممنوع و مشمول جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با بیماری کرونا محدودیت‌های ترافیکی در شهرهای قرمز و نارنجی برای یک هفته دیگر تمدید شد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه تردد خودروها بین شهرهای نارنجی به نارنجی، قرمز به قرمز، قرمز به نارنجی و بالعکس و حتی تردد از شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد و سفید ممنوع است و رانندگان در صورت تخلف با جریمه‌های یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهند شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: مصوبات از اوایل جلسات ستاد بر اساس همین قانون بوده است و در حال حاضر هم وضعیت شهرستان اصفهان نارنجی است و تردد خودروهای پلاک بومی شهرستان‌های استان به شهرستان اصفهان ممنوع است.

وی با بیان اینکه در ایام عید فطر سفر ممنوع است، افزود: توصیه ما این است که شهروندان این شرایط به نسبت مطلوب که با همکاری خودشان و تلاش بسیار کادر درمان به دست آمده را به شرایط بحرانی بازنگردانند و از سفر در ایام عید فطر خودداری کنند.

کد خبر 492078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    سلام وقت بخیر آقامن از شاهین شهر سه نفرمسافردارم که صبح میبرم شهرک بزرگ صنعتی توی جاده علویجه و ظهرمیرم برشون میگردونم.ازخونمون میزنم بیرون تاتک تک روسوارکنم وبرسم شرکت کلا سی وخورده ای کیلومترمیشه ولی چندروزه رفت و برگشت توی اتوبان روبروی هسا فکرکنم،دوربین میزنتم وپیامک میاددراجرای مصوبات ستادملی کروناومحدودیت های عبوری ایجادشده پلاک شماتخلف تردد درمحورقم اصفهان۳ ثبت و درحال بررسی میباشد حالامیخوام ببینم واقعاجریمه میشم؟آخه دوربین توی محدوده شاهین شهره ولی میزنه قم،نکنه جریمه بشم،بخداوقت نمیکنم برم پلیس بعلاوه ۱۰ پیگیری کنم،ولی هرچی خلافی میگیرم یامیزنه سایت جواب نمیده یابعضی مواقع میزنه پلاک فاقدجریمه،البته هیچوقت جریمه ندارم اگرم بشم سریع صفرمیکنم اگرامکان داره جواب منوبدیدخیالم راحت بشه سپاسگذارم وخداقوت وایشالاخداوندسلامتی بده به خودتون وخانوادهای محترمتون