«رالف را نجات دهید»؛ صدای اشک نریخته خرگوش‌ها

«رالف را نجات دهید» فیلمی کوتاه به کارگردانی اسپنسر سوسر با صدای زک افرون، ریکی جرویس، اولیویا مان و تایکا وایتیتی است. این انیمیشن نوری را به وضعیت خرگوش‌های بیشمار و سایر حیواناتی که در این لحظه در آزمایشگاه‌های سراسر جهان رنج می‌برند تابانده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، از زمان راه اندازی کمپین «رالف را نجات دهید» در ماه آوریل، این موضوع توجه طرفداران حیوانات و سیاست گذاران را به خود جلب کرده است. هدف این انیمیشن این است که برای بینندگان انگیزه‌ای شود تا آزمایش مواد آرایشی بر روی حیوانات را ممنوع کنند.

"اندی جنت" طراح صحنه و سازنده عروسک‌ها، شش تا هشت هفته وقت خود را صرف ساخت مجموعه‌ها کرده است. در کل، تولید این انیمیشن در طول ۵۰ روز با فیلمبرداری ۴ ثانیه در روز با ۲۴ فریم برای هر ثانیه انجام شد. برای خلق رالف، یک فرآیند چهار ماهه طی شد و فقط پنج هفته برای پوشاندن رالف با «خز» صرف شد.

جنت می‌گوید: "ما ماه‌ها و ماه‌ها و ماه‌ها روی این موضوع کار کرده‌ایم. به طراحی شخصیت نگاه کردیم، به منابع مراجعه کردیم و به مواردی نگاه می‌کردیم که باعث ایجاد حس همدلی بیشتر با او شود مانند اندازه چشم‌ها، چگونگی تغییر شکل چهره، چگونگی ایجاد مؤلفه ارتباط با مخاطب و اینکه رالف را به روشی زنده کنیم تا واقعاً باور داشته باشید که او در جهان است و دارد داستانی را تعریف می‌کند که به هیچ وجه دیگر نمی‌توان شنید. "

او می‌گوید: "به نظر من زیبایی انیمیشن این است که به کمک آن می‌توان داستان‌های بسیار پیچیده و چالش برانگیز را بیان کرد، اما به روشی غیر تهدیدآمیز که به آموزش مردم کمک می‌کند… "

طراح صحنه و سازنده عروسک‌های انیمیشن "رالف"، ادامه می‌دهد: "نکته خوبی که در مورد این انیمیشن وجود دارد این است که بدون نشان دادن همه واقعیت، چشم شما را به بسیاری از امور باز می‌کند. این روش خوبی برای برقراری ارتباط است. رالف بسیار همدل، احساساتی و بی گناه است، اما سعی دارد در مقابل دنیای خود قوی باشد بنابراین باید اطمینان حاصل می‌کردیم که او می‌تواند بیان مؤلفه‌ها را پویا کند و از لحاظ بدنی، ساختاری دارد که می‌تواند به گونه‌ای حرکت کند تا داستان را با زبان بدن بازگو کند. "

جرویس، یکی از صداپیشگان انیمیشن، اضافه می‌کند: دلیل اینکه خرگوش‌ها برای آزمایش سوزش چشم انتخاب شدند این است که آنها مجاری اشک ندارند، بنابراین نمی‌توانند آزار مواد شیمیایی را فریاد بزنند، حتی اگر چشم آنها را بسوزاند. دلیل این آزمایشات این است که ماده شیمیایی برای مدت بیشتری روی چشم آنها می‌ماند و آنها نمی‌توانند گریه کنند. چقدر وحشتناک است!! انیمیشن «رالف را نجات دهید» داستان هر خرگوش یا حیوان دیگری است که در آزمایشگاه‌ها برای آزمایش مواد شیمیایی آرایشی رنج می‌برد و کلید کمک به او این است که از کمپین «اچ آی سی» برای تحت فشار قرار دادن دولت‌های سراسر جهان برای تغییر قوانین و ممنوعیت آن برای همیشه استفاده شود. "

کد خبر 492065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.