عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۸ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از آماده باش ستاد بحران شهرداری سبزوار تا نصب برج نوری در کشتارگاه صنعتی بجنورد و مهار آتش سوزی ورودی بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

واگذاری ۴/۶ هکتار از اراضی بند دره به شهرداری بیرجند

محمد علی جاوید، شهردار بیرجند گفت: یکی از دغدغه‌های شهرداری بیرجند و شورای اسلامی دوره پنجم بالفعل نمودن پتانسیل منطقه تفریحی بند دره بود که طی سال‌های گذشته به عنوان یک منطقه تفریحی با قابلیت تبدیل به یک مکان گردشگری، مغفول مانده بود.

آماده باش ستاد بحران شهرداری سبزوار همزمان با بارش شدید باران

فریدون نقابی، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی تغییرات جوی پیش رو و هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی استان، نیروهای عملیاتی خدمات شهری و ستاد بحران شهرداری در آماده باش هستند.

نصب برج نوری در کشتارگاه صنعتی بجنورد

نصب تأسیسات برج نوری به منظور تأمین روشنایی و ارتقای کیفیت نورپردازی محل، در راستای ارائه خدمات بهتر در میدان دام، توسط واحد تأسیسات خدمات شهری شهرداری بجنورد انجام شد.

ارجاع ۶۰ پرونده به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری زرند

احسان نوذری، معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند یکی از دلایل ارجاع پرونده‌های ساختمانی به کمیسیون ماده ۱۰۰ را عدم اخذ پروانه ساختمانی عنوان کرد و گفت: مطابق قانون شهرسازی تمامی مالکین اراضی و املاک که در محدوده قانونی شهر یا حریم آن اقدام به انجام هرگونه فعالیت عمرانی و ساخت و ساز می‌کنند باید از شهرداری مجوز و پروانه اخذ کنند.

خط کشی ۳۳۰۰ متر از بلوار شهید کلهر شهر قدس

در راستای ارتقای ایمنی و نظم دهی به ترافیک معابر شهر، عملیات خط کشی محوری بلوار شهید کلهر به طول سه هزار و ۳۰۰ متر توسط اداره حمل و نقل و ترافیک شهرداری قدس اجرایی شد.

اختصاص ۱۵ میلیارد ریال به شهرداری‌های لردگان و خانمیرزا

حسین بامیری، نماینده مردم شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا با تاکید بر توسعه زیرساختی در بخش مدیریت شهری گفت: ۱۵ میلیارد ریال از منابع اعتباری ملی به شهرداری‌های این ۲ شهرستان اختصاص یافت.

مجهز شدن شهرداری رفسنجان به سامانه هوشمند ۱۳۷

محمد مختاری، شهردار رفسنجان از مجهز شدن شهرداری به سامانه هوشمند ۱۳۷ خبر داد و گفت: این سامانه با هدف پیگیری مطالبات و پاسخگویی به شهروندان راه‌اندازی شده است.

رونمایی از تندیس "پاکبان" در دماوند

تندیس پاکبان به منظور قدردانی از مقام شاخص کارگران پاکبان در شهرستان دماوند ساخته و نصب شد.

مهار آتش‌سوزی نیزارهای ورودی بوشهر

جهانگیر دهقانی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: آتش‌سوزی در نیزارهای ورودی این شهر و محدوده پایگاه نیروی دریایی ارتش مهار شد.

کد خبر 491991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.