آسمان شرق و شمال استان در انتظار بارش‌های بهاری

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در ساعات بعدازظهر احتمال بارش رگبارهای بهاری، رعد و برق و وزش باد شدید در نواحی شمال و شمال شرقی استان وجود دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ادامه فعالیت امواج ناپایدار تا پایان هفته بر روی استان، اظهار کرد: از امروز در ساعات بعدازظهر در مناطق شمال، شمال شرقی و شرق استان احتمال رگبارهای موقتی، رعد و برق و بارش تگرگ وجود دارد.

وی با اشاره به تداوم ناپایداری‌هایی جوی، ادامه داد: آسمان بسیاری از مناطق استان قسمتی ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مدت دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۱ تا ۲ درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 491960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.