امسال تعرفه عوارض شهرداری شیرین‌سو افزایش نمی‌یابد

شهردار شیرین‌سو شهرستان کبودراهنگ گفت: کسب رضایت اجتماعی در اولویت‌ قرار دارد که با همین هدف تعرفه عوارض و بهای خدمات شهروندان در سال ۱۴۰۰ تغییر نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، سیدمصطفی موسوی با اشاره به افزایش نیافتن تعرفه عوارض از سوی شهرداری شیرین سو اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و نیز شیوع ویروس کرونا که موجب کاهش درآمدهای مردم شده است، عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۰ بدون تغییر ماند تا شهرداری همراهی بیشتری با مردم داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری نهادی اجتماعی است و لازمه اثربخشی و کارآیی آن، همراهی و مساعدت به مردم، تلاش برای افزایش رضایتمندی اجتماعی، پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و جلب مشارکت‌های مردمی است، افزود: هدف نیروهای شهرداری مهیا کردن بسترهای خدمات مناسب و کم هزینه برای شهروندان است و در نظر داریم مساعدت و تسهیلگری خدمات توسط نهادهای اداری برای توسعه اقتصادی، کاهش بیکاری و ایجاد اشتعال پایدار برای مردم را به کار گیریم.

شهردار شیرین سو ادامه داد: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی ها» در راستای عمل به منویات معظم له و همراهی و مساعدت قانونی مسئولان با مردم در اکثر بخش‌های تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات شهرداری افزایشی نخواهیم داشت و در پرداخت عوارض شرایط برخورداری از تخفیف و شرایط تقسیط را در نظر گرفته ایم.

به گفته وی امروزه مشکلات و نارسایی‌های مالی برای اداره امور شهری از مشکلات شهرداری هاست، با این وجود رعایت حال مردم و درک شرایط اقتصادی خانواده‌ها و نیز جلب رضایت و مشارکت همیشگی مردم حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

موسوی با اشاره به نقش مردم در پیشبرد اهداف شهرداری و نقش شهروندان در پیشرفت و آبادانی شهرها تاکید کرد: پیچیدگی مدیریت شهری و پدیدار شدن چالش‌ها و معضلات جدید شهری، مدیریت شهرها را بدون مشارکت بخش خصوصی، نهادهای اجتماعی و سایر آحاد مردم غیرممکن کرده و ایجاد آرامش و آبادانی شهرها در گرو همکاری بین شهروندان و شهرداری‌ها است.

وی ادامه داد: برای همراهی با مردم شهر شیرین سو هیچ گونه افزایشی در تعرفه‌ها از سوی شهرداری اعمال نشده بنابراین از شهروندان نیز انتظار می‌رود با پرداخت به موقع عوارض و با همکاری و همیاری، شهرداری را در اجرای برنامه‌ها یاری کنند تا شهری آباد و در خور شأن مردم شیرین‌سو بسازیم.

شهردار شیرین سو با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام شهرداری اظهار کرد: عوامل شهرداری شیرین‌سو همه همت خود را به کار گرفته اند و تلاش بر این است همه پروژه‌ها را تا قبل از آغاز به کار دوره جدید شورای اسلامی شهر به مرحله اتمام و یا به پیشرفت فیزیکی قابل قبولی برسانند.

کد خبر 491940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.