نسخه هندی گوشی ردمی نوت 10S چه زمانی معرفی می‌شود؟

شرکت شیائومی قصد دارد نسخه هندی گوشی ردمی نوت 10S را در تاریخ ۱۳ مه به صورت رسمی معرفی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی پیش از این بعضی از ویژگی‌های کلیدی گوشی ردمی نوت 10S را منتشر کرده بود، هم اکنون اطلاعات سخت افزاری بیشتری از آن توسط گوگل پلی کنسول مورد تأیید قرار گرفته است. انتظار می‌رود که ویژگی‌های سخت افزاری نسخه هندی گوشی ردمی نوت 10S مشابه نسخه بین‌المللی آن باشد.

به نظر می‌رسد که نسخه هندی گوشی ردمی نوت 10S دارای صفحه نمایش FHD+ با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۲۴۰۰ پیکسل است. این گوشی به پردازنده مدیاتک هلیو G95 مجهز شده است و با رم ۶ گیگابایتی وارد بازار می‌شود. سیستم عامل به کار رفته در گوشی ذکر شده اندروید 11 OS است. انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی نسخه هندی گوشی ردمی نوت 10S یک دوربین چهارگانه تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دو دوربین مونو و ماکروی دو مگاپیکسلی می‌شود. با وجود اینکه گوشی ذکر شده از نظر ویژگی‌های سخت افزاری بسیار قابل توجه است و می‌تواند با دیگر گوشی‌های میان رده موجود در بازار به رقابت بپردازد، اما به شبکه 5G مجهز نشده است.

نسخه هندی گوشی ردمی نوت ۱۰S چه زمانی معرفی می‌شود؟

کد خبر 491887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.