گوشی Sharp Aquos R6 به دوربین لایکا مجهز خواهد بود

رندرهای منتشر شده از گوشی هوشمند Sharp Aquos R6 نشان می‌دهد که دارای صفحه نمایشی با لبه‌های خمیده و دوربین برند لایکا (Leica) است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شارپ (Sharp) تولید کننده گوشی‌های هوشمند در ژاپن است که به نظر می‌رسد به زودی گوشی جدید خود به نام Sharp Aquos R6 را رونمایی خواهد کرد. رندرهای منتشر شده از این محصول بعضی ویژگی‌های آن را نمایان کرده است.

به احتمال بسیار زیاد گوشی جدید Sharp Aquos R6 به دوربین‌های برند Leica مجهز خواهد بود علاوه بر این رندرهای منتشر شده نشان می‌دهد صفحه نمایش این محصول جدید دارای لبه‌های بسیار عمیق است و دوربین سلفی آن نیز با استفاده از فناوری پانچ هول (punch-hole) روی نمایشگر تعبیه شده است. یک دوربین دوگانه نیز در پنل پشتی گوشی قرار گرفته است. جزئیات بیشتری در مورد مشخصات گوشی Sharp Aquos R6 در دسترس نیست.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد شرکت Sharp در تاریخ ۱۰ مه از گوشی Aquos R6 رونمایی می‌کند. گوشی Sharp R5G که سال گذشته وارد بازار شد به اسنپدراگون ۸۶۵، صفحه نمایش ۶.۵ اینچی QHD+ و دوربین سلفی قطره‌ای مجهز است علاوه بر این محصول ذکر شده دارای دوربین چهارگانه است که شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و سنسور ToF می‌شود.

گوشی Sharp Aquos R6 به دوربین Leica مجهز خواهد بود

کد خبر 491834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.