سپاه می‌تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند/ داعشی‌ها شاگردان مکتب صهیونیست‌ها بودند

نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: سپاه این قدرت را دارد که اسرائیل را با خاک یکسان کند. اگر رژیم صهیونیستی به دنبال بهانه‌جویی باشد، در کمتر از ۲۴ ساعت اثری از آن باقی نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی شامگاه پنجشنبه -۱۶ اردیبهشت ماه- در مراسمی که به مناسب روز قدس در گلستان شهدا اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده قرآن کریم، هدف از خلقت، بندگی خدا است. پیغمبران آمدند تا راه عبودیت را ترسیم کنند و هدف همه آنها در این راه تشکیل حکومت دینی بود تا نظامی در جامعه حاکم شود که راه بندگی و توحید ناب را ترسیم کند و علیه بت پرستی، طاغوت و طاغوت پرستی قیام کند.

وی افزود: خداوند دو مأموریت بندگی خدا، ترسیم توحید که اثبات خدا و نفی طاغوت است را به پیامبران واگذار کرد. همه اولیا الهی برای همین آمدند؛ از امیرالمؤمنین تا امام زمان (عج) همگی همین هدف را دارند. در عصر غیبت، فقها استمرار بخش راه انبیا و اولیا هستند. امام خمینی (ره) نیز با همین هدف پرچم را بلند کردند تا اسلام در جهان حاکم و ظلم و پرچم آن شکسته شود؛ هدف انقلاب همین بود.

امام خمینی (ره) قصد داشت اسلام را در جهان تبیین کند

نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: امام خمینی (ره) قصد داشت اسلام را در جهان تبیین کند و نسل جوان زمان خود را با اسلام ناب آشنا کند. تکلیف امام (ره) مبارزه با طاغوت، ظلم و آمریکا بود؛ علاوه بر این امام تکلیف مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی را داشت که خداوند بر عهده او گذاشته بود. لازمه توحید، نفی طاغوت است و تا ظلم برچیده نشود پرچم الهی نمی‌تواند حاکم شود، بنابراین امام خمینی پرچم مبارزه با شاه را بر افراشت، این مبارزه آسانی بود، مبارزه اصلی امام خمینی با آمریکا بود.

شیرازی اضافه کرد: امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ اعلام کردند که ما علیه آمریکا قیام می‌کنیم. سخنرانی ایشان در ۱۳ آبان همان سال که در صحیفه امام (ره) هم آمده است، اگر به آن سخنان توجه کنیم، عظمت انقلاب را بیشتر خواهیم شناخت. زمانی که نظام جمهوری اسلامی شکل گرفت حضرت آیت الله امام خمینی (ره) دستور دادند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شود. آن روز امام و حرف ایشان را دنیا نمی‌شناخت اما سردمداران کاخ کفر می‌دانستند، امام (ره) چه پرچمی را بر افراشته است. در همان روزهای آغازین انقلاب، سخنان امام خمینی (ره) برای همه دنیا و سران کفر تازگی داشت.

وی تصریح کرد: از سال ۱۹۲۹ صهیونیست‌ها تلاش کردند رژیمی برای خود راه اندازی کنند. گروهی به نام شای را تأسیس کردند و برخی گروه‌های دیگر با رهبری این گروه در مراکز اطلاعاتی انگلیس نفوذ کردند تا در سال ۱۹۴۸ میلادی فلسطین را اشغال کرده و تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام کردند؛ در آن روز با حمله به دیر یاسین ۳۰۰ هزار فلسطینی را آواره کردند تا بر این سرزمین حاکم شوند. آنها بارها در غزه، کرانه باختری و اردوگاه‌هایی که آوارگان فلسطینی بودند مردم این کشور را قتل عام کردند و سر بریدند.

داعشی‌ها شاگردان مکتب صهیونیست‌ها بودند

نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه داعشی‌ها شاگردان مکتب صهیونیست‌ها بودند که ۷۰ سال پیش از داعش وحشیانه‌ترین جنایت‌ها را علیه زنان و کودکان فلسطین انجام دادند، گفت: در روزهای ابتدایی شکل‌گیری رژیم صهیونیستی، شش کشور عربی علیه آن وارد مبارزه شده و شکست خوردند. برای دنیا تعجب داشت که مردی با لباس روحانیت و دستان خالی آمریکا را از ایران بیرون کرده و بر کرسی وعظ نشسته و جهان اسلام را مدیریت کرده و سخن از تأسیس روز قدس می‌زند.

شیرازی تاکید کرد: این حرف‌های حضرت امام (ره) برای سران استکبار نو و تازه بود. در روزهای آغازین انقلاب سران کاخ سفید جلسات خود را برای شنیدن سخنرانی‌های امام (ره) تعطیل می‌کردند؛ کسی که حرف اولیا خدا را تکرار می‌کرد. آن روزی که حضرت امام خمینی (ره) روز قدس را نامگذاری کردند، نمی‌دانستند این نام‌گذاری به معنای شکل‌گیری نیروی قدس و سپردن آن به دست فرمانده‌ای همچون حاج قاسم سلیمانی که با تمام قدرت گوش به فرمان ولایت بود، دست مردم غزه را پر کرده و سنگ را تبدیل به موشک کند.

قدرت تخریب رژیم غاصب صهیونیستی و ویرانی آن را داریم

وی با بیان اینکه کسی باور نمی‌کرد روز قدس یک بسیج جهانی شکل می‌دهد، تصریح کرد: همین رژیم غاصب صهیونیستی، امروز پس از ورود حاج قاسم، تقویت حزب الله و فلسطین، دور فلسطین اشغالی را دیوار کشید و ۱۴ سال پیش اعلام کردم که توانایی موشکی ایران، موشک شهاب ۲ و ۳ می‌تواند خاک اسرائیل را در هم بشکند. قدرت تخریب رژیم غاصب صهیونیستی و ویرانی آن را داریم. آن روز وزیر امور خارجه وقت آمریکا در مقابل این حرف من که مسئول نمایندگی نیروی دریایی سپاه بودم، اعلام موضع کرد.

نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: قدرت جمهوری اسلامی ایران امروز به مراتب قوی‌تر از گذشته است. امروز حزب الله لبنان و مردم غزه قادرند با موشک‌هایشان رژیم غاصب صهیونیستی را در هم بشکنند و می‌شکنند. امروز اعلام می‌کنیم که با تمام وجود ایستاده‌ایم؛ اگر اسرائیل و آمریکا از جنازه ما هم رد شوند، اهداف امام (ره)، حاج قاسم، شهدا و انقلاب را تحت زمامت رهبر معظم انقلاب، اجرایی خواهیم کرد.

جوانان امروز، جهان بدون اسرائیل را می‌بینند

شیرازی ادامه داد: امروز کربلا در مقابل ما است و با تمام وجود ایستاده‌ایم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران پای مبانی انقلاب ایستاده‌اند؛ یک جان داریم که آن را تقدیم اسلام و قرآن می‌کنیم تا هدف انبیا، امام (ره) و ولی فقیه زمان تحقق یابد؛ مطمئنیم روزی همین جوانان امروز، جهان بدون اسرائیل را می‌بینند.

وی تصریح کرد: برخی در ابتدای انقلاب سقوط صدام را باور نمی‌کردند؛ بسیاری نابودی داعش را هم باور نمی‌کردند و سقوط عراق و سوریه را قطعی می‌دانستند، اما فرزندان ملت ایران وارد صحنه شدند و بازی را عوض کردند و قدرت آمریکا، اسرائیل و سران کشورهای مستکبر را شکستند؛ البته نیروهای ملت ایران با حمایت مردم این کار را کردند. سپاه زنده است حتی اگر به آن اهانت کنند؛ سپاهیان آبرو و جان خود را برای اسلام گذاشته و با تمام قدرت در میدان ایستاده‌اند.

ایالات متحده و اسرائیل از ملت ایران می‌ترسند

نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: امروز اعلام می‌کنم سپاه این قدرت را دارد که اسرائیل را با خاک یکسان کند. اگر رژیم صهیونیستی به دنبال بهانه‌جویی باشد، در کمتر از ۲۴ ساعت اثری از آن باقی نخواهد ماند. امروز آمریکایی‌ها در دنیا اعلام کرده‌اند تنها کشوری که مانع یکه تازی آنها در جهان است، جمهوری اسلامی و ملت ایران است. ایالات متحده و اسرائیل از ملت ایران می‌ترسند و همین ترس باعث شد که حاج قاسم سلیمانی را شبانه به شهادت برسانند.

شیرازی اضافه کرد: دشمنان ما از پاسداران و قدرت ملت ایران می‌ترسند. ۴۲ سال این نظام شکل گرفته است و در روزهای آغازین آن تنها بودیم، اما امروز بسیج جهانی اسلام با گروه‌های حزب الله، انصارالله، فاطمیون، زینبیون و حشدالشعبی شکل گرفته و همراه انقلاب اسلامی است. امروز گرایش به اسلام در اروپا و آمریکا رو به افزایش بوده و نگاه به امت اسلامی در جهان تغییر کرده است و جوانان اروپایی به ملت ایران به عنوان الگو نگاه می‌کنند؛ این حرف دانشمندان آمریکایی است.

نبرد اقتصادی با حضور پر رنگ مردم در انتخابات شکسته خواهد شد

وی گفت: این ملت برای حمایت از انقلاب ایستاده‌اند؛ ۲۲ بهمن، روزهای قدس و حضور پرشکوه در انتخابات ۱۴۰۰ نشانگر حضور این ملت است. ۴۲ سال صبر انقلاب را به اینجا رساند و ایستادگی ملت است که دشمن را میخکوب می‌کند؛ همانطور که صبر زینب، یزیدیان را رسوا کرد، مقاومت ملت ایران نیز کاخ سفید را شکست خواهد داد. شاه، صدام، داعش با نبرد نظامی مقاومت شکست خورد و نبرد اقتصادی نیز با مقاومت، توکل، اراده و حضور پر رنگ مردم در انتخابات شکسته خواهد شد.

نماینده پیشین ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: در میدان ایستاده‌ایم و جان می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد که دشمن به انقلاب ما آسیب برساند. ملت ایران بارها این را نشان داده و امروز نیز امتحانی بزرگ در برابر ما قرار دارد؛ پشت سر ولایت حرکت می‌کنیم و به رهنمودهای ایشان عمل خواهیم کرد و به دشمنان ثابت می‌کنیم ملت ایران را نشناخته‌اند؛ این همان ملتی است که امامش فرمودند که «من به این ملت، فردای قیامت در برابر پیامبر مباهات می‌کنم.» امید است با کمک این ملت انقلاب را نگه داریم و آن را به صاحب اصلی‌اش، امام زمان (عج) برسانیم.

کد خبر 491681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.