ادامه فعالیت امواج ناپایدار بارشی تا فردا/گرم شدن ۳ درجه‌ای هوا

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در ساعات بعدازظهر و عصر احتمال بارش رگبارهای بهاری، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نواحی شمال، شمال شرقی و شرق استان وجود دارد.

مژگان امیر امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به ادامه فعالیت امواج ناپایدار بارشی تا فردا با شدت کمتر از روی استان، اظهار کرد: در ساعات بعدازظهر و عصر احتمال بارش رگبارهای بهاری، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نواحی شمال، شمال شرقی و شرق استان وجود دارد.

وی ادامه داد: آسمان بسیاری از مناطق استان نیمه ابری است و گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود و از شنبه ناپایداری‌ها در استان به ویژه در مناطق شرقی شدت خواهد یافت.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۲ تا ۳ درجه افزایش دارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۳۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 491577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.