بهره‌برداری از طرح آرام راه رودسر تا پایان شورای پنجم

شهردار رودسر گفت: طرح بزرگ آرام راه میدان تا میدان( حد فاصل میدان‌های امام خمینی (ره) تا طالقانی) این شهر تا پایان دوره پنجم شورا به بهره برداری می رسد.

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح میدان تا میدان (حد فاصل میدان‌های امام خمینی (ره) تا طالقانی) به متراژ ۲۰ هزار مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در شورای اسلامی شهر و ستاد بازآفرینی شهری تصویب شد و اجرای آن از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۹ آغاز شد و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: اعتبارات طرح آرام راه، از محل منابع داخلی شهرداری اختصاص یافته و تا کنون عملیات عمرانی بتن ریزی و سنگ فرش و کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، نصب ۶۰ عدد پایه چراغ پارکی در طول مسیر اجرا شده است.

شهردار رودسر با اشاره به اینکه در طول مسیر اجرای طرح چندین بازارچه وجود دارد، یادآور شد: خیابان‌های بازارهای ماهی فروشان، شهید میهن پور (سبزی فروشان) و منشعب به طرح آرام راه میدان تا میدان جز بافت قدیمی شهر محسوب شده که در این مناطق نیز سنگ فرش اجرا شده است.

زنده‌دل اضافه کرد: در حال حاضر در فاز نخست این طرح، نصب صندلی‌ها و درپوش‌های فلزی بر روی کانال‌های هدایت آب‌ها سطحی و در فاز دوم نیز زیباسازی میدان تا میدان و بازار برنج فروشان باقی مانده که تا پایان دوره پنجم به اتمام می‌رسد.

شهردار رودسر اجرای این پروژه را بسیار مهم و ماندگار دانست و تاکید کرد: این طرح در آینده نزدیک باعث رونق کسب و کارهای مغازه‌های این محدوده از شهر و رضایت مندی شهروندان رودسری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 491555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.