خبرهای خوش عمرانی شهردار برای شهروندان اصفهانی

شهردار اصفهان گفت: با توجه به سرعت مطلوب اجرای پروژه‌های عمرانی شهر، بسیاری از این پروژه‌ها تا پایان خردادماه و بخشی در تیرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز _چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰_ در جلسه بررسی مشکلات و برنامه‌ریزی پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری، اظهار کرد: به لحاظ اهمیت پروژه‌های عمرانی و سیاستی که شهرداری برای تکمیل آنها در پیش گرفته، جلسات بررسی پروژه‌های عمرانی که در سه سال گذشته هر ۱۵ روز یکبار برگزار می‌شد، از این پس به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خادمان مردم در شهرداری اتمام پروژه‌ها بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده است، بنابراین تمام حوزه‌ها مکلف شدند برای تأمین مالی، خرید مصالح و انجام آزادسازی‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در جلسه امروز برای تکمیل پروژه حلقه حفاظتی شهر از نقطه صفر تا پل آفتاب به طول هفت کیلومتر تصمیمات خوبی گرفته شد، افزود: در این جلسه برای مباحث آزادسازی پروژه پل شهید کشوری با ارتش و برای تأمین سیمان با کارخانه‌های مربوطه مذاکره تلفنی انجام شد و مسائل تا حدودی رفع و رجوع شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت مطلوب اجرای پروژه‌های عمرانی شهر، شاهد افتتاح بسیاری از این پروژه‌ها تا پایان خردادماه و بخشی در تیرماه سال جاری خواهیم بود.

کد خبر 491318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.