توزیع بسته معیشتی به کارگران شهرداری رودسر

شهردار رودسر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته معیشتی در قالب بن کارت برای کارگران شهرداری در نظر گرفته شده است که به زودی به همه آنان اعطا می شود.

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارگران خدمات شهری به طور مستقیم با آلوده‌ترین زباله و پسماند خطرناک سر و کار دارند، اما لحظه‌ای از وظایف خود کوتاهی نمی‌کنند و همواره در خط مبارزه با کرونا هستند.

وی افزود: شهروندان در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند در هر گوشه و کنار شهر، شاهد فعالیت کارگران شهرداری باشند؛ جمع آوری و انتقال زباله که تقریباً به طور مستمر در روز و شب انجام می‌شود، آبیاری، هرس و نگهداری گیاهان و درختان در فضاهای سبز شهری از ساعات اولیه روز و نظافت و پاکسازی معابر در تمامی نقاط شهر، اقداماتی است که بدون تعطیلی و بی وقفه، توسط نیروهای خدماتی و فضای سبز شهرداری‌ها انجام می‌شود.

شهردار رودسر تاکید کرد: پرداخت به موقع حق و حقوق و رفع مشکلات معیشتی کارگران همواره از مهم‌ترین دغدغه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری بوده و تاکنون تمامی معوقات کارگران پرداخت شده است.

زنده دل یادآور شد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، بسته معیشتی در قالب بن کارت برای کارگران شهرداری در نظر گرفته شده است که به زودی به همه آنان اعطا می‌شود.

گفتنی است؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رودسر روز گذشته به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، طی آئینی از ۲۰۰ نفر از کارگران شهرداری با اهدا شاخه گل و هدیه نقدی تجلیل کردند.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 491148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.