نشان «عیسی خان بهادری» در دستان هنرمند اصفهانی

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: نشان عیسی‌خان بهادری در رشته هنرهای تجسمی به «امیرهوشنگ جزی زاده، هنرمند طراحی سنتی و نگار گر و هنرآموز» و نشان ابوالحسن‌خان صبا در رشته موسیقی به «تقی ضرابی، هنرمند موسیقی و هنرآموز پیشکسوت» اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشان ابوالحسن‌خان صبا و عیسی‌خان بهادری به منظور پاسداشت معلمان هنر و هنرآموزان منتخب هنرستان‌های هنرهای زیبا و موسیقی از سوی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد برای دو هنرمند شاخص هنرهای تجسمی و موسیقی طراحی و برنامه‌ریزی شده است. نخستین دوره اعطای این نشان امروز _۱۲ اردیبهشت ماه- برگزار شد.

مهدی تمیزی که در این مراسم حضور داشت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشان‌های جدیدی را با نام عیسی خان بهادری و ابوالحسن خان صبا مصوب کرده است. این دو نشان از سال جاری به فعالان آموزش هنر در ایران اعطا می‌شود.

وی افزود: نشان عیسی خان بهادری به فعالان آموزش هنرهای تجسمی و نشان ابوالحسن خان صبا به فعالان آموزش هنر موسیقی اعطا خواهد شد. اعطای این نشان‌ها که برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران است با هفته معلم نیز مناسبت دارد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان گفت: در مراسم امروز نشان عیسی‌خان بهادری در رشته هنرهای تجسمی به امیرهوشنگ جزی زاده (هنرمند طراحی سنتی و نگارگر و هنرآموز) و نشان ابوالحسن‌خان صبا در رشته موسیقی به تقی ضرابی (هنرمند موسیقی و هنرآموز پیشکسوت) اعطا شد.

تمیزی گفت: در این مراسم محمد عیدی، معاون فرهنگی شهردار به نمایندگی از شهردار اصفهان، هدیه‌ای را به استاد هوشنگ جزی زاده تقدیم کرد.

نشان عیسی خان بهادری در دستان هنرمند اصفهانی

نشان عیسی خان بهادری در دستان هنرمند اصفهانی

نشان عیسی خان بهادری در دستان هنرمند اصفهانی

کد خبر 490823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.