شهادت دومین مدافع سلامت سازمان پسماند شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: بعد از مرحوم رضا حصاری که از نیروهای خدوم جمع‌آوری پسماندهای عفونی و بیمارستانی بود و کرونا او را از ما گرفت، حالا منصور ساریاصلانی نماینده واحد خدمات مجتمع آرادکوه باز به دلیل ابتلاء به کرونا از میان ما رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدرالدین علیپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «باز هم عزیز دیگری را از خانواده بزرگ سازمان مدیریت پسماند به خاک سپردیم. دومین شهید مدافع سلامت در سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران. بعد از مرحوم رضا حصاری که از نیروهای خدوم جمع‌آوری پسماندهای عفونی و بیمارستانی بود و کرونا او را از ما گرفت، حالا منصور ساریاصلانی نماینده واحد خدمات مجتمع آرادکوه باز به دلیل ابتلاء به کرونا از میان ما رفت.

می‌خواستم برای گرامیداشت روز کارگر چیزی در مورد همکارانم در شهرداری تهران بنویسم که «کار فداکارانه» را معنا کرده‌اند. از یک سو خوشحالم که مردم قدرشناس همیشه به این عزیزان لطف دارند و می‌بینند که چطور در سرما و گرما، در برف و بارندگی، برای پاکیزه نگهداشت شهر، باز کردن آبراهه‌ها، نگهداری فضای سبز و … از جان عزیز مایه می‌گذارند و از سوی دیگر وقتی چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد به شدت دلگیر و دلتنگ می‌شوم و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به این عزیزان و همچنین خانواده‌هایشان می‌کنم که دوشادوش آنها می‌ایستند.

از خداوند بزرگ برای خانواده مرحوم ساری اصلانی آرزوی آرامش می‌کنم، من و همه همکارانم در سازمان مدیریت پسماند مثل شما سوگواریم که یک مرد بزرگ و خادم وظیفه‌شناس این آب و خاک را از دست دادیم. روحش قرین رحمت الهی. از شهروندان عزیز خواهشمندیم جهت مراقبت از جان پاکبانان و عزیزانی که وظیفه نظافت شهر را بر عهده دارند از رها کردن دستکش و ماسک در معابر عمومی خودداری کنند.»

شهادت دومین مدافع سلامت سازمان پسماند شهرداری تهران

کد خبر 490605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.