افتتاح مرکز گورت تا پایان امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: با بهره‌برداری از پروژه گورت مشکلات زیادی از پزشکی قانونی استان حل خواهد شد، این پروژه با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبارات خوبی برای آن جذب شده و فاز اول این پروژه با تأمین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی سلیمانی‌پور پیش از ظهر امروز _شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه_ در جلسه ویدئوکنفرانسی که با عباس مسجدی آرانی، رئیس سازمان پزشکی قانونی به منظور تجلیل از خیران حامی پزشکی قانونی برگزار شد، با بیان اینکه پزشکی قانونی استان اصفهان با بضاعت کم خدمات زیادی را به شهروندان ارائه می‌دهند، اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته عملیات احداث پروژه گورت از سال ۸۷ آغاز شد و هنوز این پروژه به بهره‌برداری نرسیده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از پروژه گورت مشکلات زیادی از پزشکی قانونی استان حل خواهد شد، برای این پروژه با رایزنی‌های صورت گرفته اعتبارات خوبی جذب شده و فاز اول آن با تأمین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه امام جمعه اصفهان و خیران استان همکاری ویژه‌ای در زمینه بهره برداری از پروژه گورت و همچنین توسعه مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان داشته‌اند، تصریح کرد: در این استان درک مشترکی برای حل مسائل وجود دارد و صنایعی مانند فولاد مبارکه نیز در این زمینه تأثیرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه گورت منجر به توسعه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان پزشکی قانونی خواهد شد، اضافه کرد: تاکنون خیران در زمینه تجهیزات برقی و مراکز پزشکی قانونی سمیرم و آران و بیدگل همکاری داشته‌اند.

سلیمانی پور در ادامه با بیان اینکه حجم فضایی مرکز پزشکی قانونی استان اصفهان در میدان فیض مطابق با نیاز این مجموعه در سال ۱۳۶۰ است، افزود: با گذشت بیش از سه دهه و افزایش مراجعات هنوز این مرکز توسعه فیزیکی نداشته است و این نیاز با مشاهده عینی این مرکز کاملاً ملموس است.

کد خبر 490502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.