احتمال طرح سوال از حناچی به‌خاطر سوءمدیریت در توزیع واکسن کرونا

سخنگوی شورای شهر تهران از سو نظارت شهرداری تهران در موضوع واکسن پاکبانان، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعطا خطاب به پیروز حناچی، شهردار تهران در صفحه توئیتر خود نوشت:

"‏ضمن تشکر از شهردار محترم؛ ‬ جناب آقای دکتر حناچی
‎ اولاً؛ برخورد با متخلفین هرچند ضروری است، اما برای بازسازی اعتماد عمومی کفایت نمی‌کند. به فوریت و با شفافیت تمام، فهرست و مشخصات تمامی دریافت کنندگان واکسن کرونا در شهرداری را منتشر کنید.

‏دو؛ علاوه بر -به تعبیر جنابعالی- پیگیری سختگیرانه، به واسطه تخلف رخ داده و به دلیل آسیبی که به اعتماد عمومی وارد شده باید پاسخگو باشید.‬ نه جان پاکبانان بازیچه سو نظارت است؛ و نه اعتماد شهروندان تهرانی به شورای پنجم، ملعبه سو مدیریت.

سه؛ در صورت تداوم کلی گویی و عدم ارائه توضیح روشن و شفاف در رابطه با تخلفات و سو جریانات در تزریق واکسن در شهرداری، اینجانب مسیر تذکر و طرح سوال در صحن علنی شورا را دنبال خواهم کرد.

احتمال طرح سوال از حناچی به‌خاطر سوءمدیریت در توزیع واکسن کرونا

محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران نیز با اشاره به ضرورت پیگیری ماجرای سوءاستفاده از سهمیه واکسن پاکبانان در صفحه توئیتر خود نوشت:

"با پیگیری ماجرای سو استفاده از سهمیه واکسن پاکبانان، ضروری است اسامی در سامانه شفافیت منتشر شود، با متخلفان برخورد شود، موضوع واکسیناسیون پاکبانان افغانستانی با سرعت پیگیری شود و مسئولیت واکسیناسیون برعهده وزارت بهداشت باشد و شهرداری افراد مشمول را معرفی کند. "

احتمال طرح سوال از حناچی به‌خاطر سوءمدیریت در توزیع واکسن کرونا

کد خبر 490404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.