بارش‌های بهاری و ریزش تگرگ در ارتفاعات شمال اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: احتمال بارش‌های بهاری و احتمال ریزش تگرگ به ویژه در ارتفاعات شمال شرق و شمال غرب استان دور از انتظار نیست.

ابراهیم هنرمند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به گذر امواج ناپایدار متناوب در استان اصفهان، اظهار کرد: امروز و فردا بارش خفیف در مناطق شمال شرق و شمال غرب استان پیش‌بینی می‌شود و در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش رگبارهای بهاری همراه با رعد و برق را در اغلب مناطق استان انتظار داریم.

وی ادامه داد: وزش باد نسبتاً شدید در مناطق شرقی استان با خیزش گرد و خاک محلی و کاهش کیفی هوا و دید افقی همراه است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای کلانشهر اصفهان بین ۳۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی اضافه کرد: کاشان با دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

هنرمند با اشاره به بارش تگرگ در برخی مناطق استان اصفهان، اضافه کرد: یکشنبه و دوشنبه احتمال بارش تگرگ به ویژه در ارتفاعات شمال شرقی و غرب استان وجود دارد، این هفته شرایط بارشی بهتری نسبت به روزهای اخیر در اغلب مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 490303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.