استقلال نباید الشرطه را دست کم بگیرد/ آسیایی ها هم از تماشای شهرآورد لذت می برند!

استقلال در آخرین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب و از ساعت 22:15 به مصاف الشرطه عراق خواهد رفت که فراز فاطمی نظر خود را در مورد عملکرد این تیم می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آبی‌ها که در این تورنمنت عملکرد مورد انتظار هواداران خود را به نمایش گذاشته‌اند تلاش می‌کنند امشب برابر الشرطه عراق به پیروزی رسیده و حتی به عنوان تیم اول گروه C به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کنند. این دیدار حساس‌ترین بازی استقلالی هاست و آنها نیم نگاهی به دیدار دیگر گروه یعنی بازی الدحیل و الاهلی خواهند داشت. در همین خصوص و برای بحث پیرامون وضعیت تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت و گویی را با فراز فاطمی پیشکسوت و بازیکن اسبق آبی‌ها انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:

ا ستقلال را امسال در لیگ قهرمانان آسیا چطور دیده‌اید؟

شرایط این تورنمنت با تک بازی‌های رفت و برگشت کاملاً متفاوت است. در این رقابت‌ها هر سه روز یک بازی است و تیم‌هایی که به وسیله کادر فنی بهتر مدیریت می‌شوند موفق هستند. منظور از این مدیریت، به گونه‌ای است که بازیکنان به شکلی به میدان بروند که خسته نشوند یعنی با اعمال تعویض‌ها و ترکیب‌های متفاوت به انسجام تیمی کمک کرده و از خستگی‌های مفرط جلوگیری کنند. استقلال خیلی خوب لیگ قهرمانان را شروع کرد و تعداد گل بالا نشان از آمادگی آنها داشت اما با گذشت زمان آنها تحلیل رفته‌اند و به نظر می‌رسد بازیکنان کارایی گذشته را ندارند و البته این کاملاً طبیعی است. امیدوارم با یک ریکاوری خوب بازی آینده آنها سپری شده و آبی‌ها به مرحله بعد بروند.

استقلال نباید الشرطه را دست کم بگیرد/ آسیایی ها هم از تماشای شهرآورد لذت می برند!

شاگردان مجیدی در دیدار گذشته برابر الاهلی چطور بودند؟

استقلال بازی را خیلی خوب شروع و موقعیت‌های گلزنی بسیاری خلق کرد اما متأسفانه هیچکدام به گل تبدیل نشد. تیم حریف هم به نظر می‌رسید برخلاف دیدار گذشته استقلال را به خوبی آنالیز و منافذ دفاعی خود را ترمیم کرده بود. البته همانطور که گفتم خستگی کار خود را کرده بود و بازیکنان استقلال آن نمایش واقعی خود را نداشتند. با آنکه سرمربی تیم سعی کرد حتی از برگ برنده خود یعنی دیاباته استفاده کرده و او را به زمین بفرستد اما در دقایقی پایانی بازی، آبی‌ها نتوانستند گل پیروزی را به ثمر برسانند.

استقلال امشب در حساس‌ترین بازی خود به مصاف الشرطه می رود…

بله این دیدار مهم‌ترین مسابقه برای استقلال است. آبی‌ها کار سختی برابر تیم عراقی دارند. با توجه به اینکه در هفته اخیر الشرطه توانست الدحیل را از پیش رو بردارد نباید این تیم را دست کم گرفت. استقلال باید کاملاً منطقی و به دور از احساس بازی کند و برای هر ۱۵ دقیقه خود برنامه داشته باشد تا بتواند حریف را از پیش رو بردارد.

الشرطه عراق را چطور می‌بینید؟

این تیم خیلی فیزیکی است و بازیکنان دونده و آماده‌ای دارد. البته در بازی رفت با اشتباه بازیکن شأن شیرازه آنها از همان ابتدای بازی از بین رفت و خوشبختانه استقلال توانست از این فرصت استفاده کند.

استقلال نباید الشرطه را دست کم بگیرد/ آسیایی ها هم از تماشای شهرآورد لذت می برند!

با توجه به نتایج رقم خورده در یک صورت شاهد شهرآورد احتمالی در شهریورماه و در قالب لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود. شما در هردو تیم سرخابی بازی کرده‌اید؛ این دیدار را چطور می‌بینید؟

اوج هیجان را همیشه در شهرآوردهای پایتخت دیده‌ایم. حتی خود آسیایی‌ها نیز از تماشای این دیدار لذت می‌برند. امیدوارم این دو تیم در مراحل بالاتر به یکدیگر برسند تا بتوانند رقبای بیشتری را از پیش رو برداشته تا حساسیت شهرآورد بالاتر باشد.

کد خبر 490237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.