آخرین وضعیت جاده‌ های کشور امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ + جزییات

طی شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش ایمنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است. طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات م ناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.‌

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع در استان کرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان قزوین، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۶ – محور گنجنامه - تویسرکان، واقع در استان همدان، از مورخ ۱ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۷ – محور پونل - خلخال، واقع در استان گیلان، از مورخ ۶ آذر ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۸ – محور فرعی رویان - گلندرود و بلده، واقع در استان مازندران، از مورخ ۲۲ فروردین تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

۹ – محور هراز، واقع در استان مازندران و تهران، از مورخ ۷ اردیبهشت تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود می‌باشد.

محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:

الف) تهران و محورهای منتهی به آن:

۱- آزاد راه قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب در راه‌ها، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه تهران – قم، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و

همچنین از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل

اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی دار، کیلومتر ۳۵ الی ۶۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- محور تهران – فیروزکوه (کمربندی بومهن)، واقع در استان تهران، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۱۲ الی ۱۹ روزهای شنبه، و از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۲ روزهای چهار شنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی دار، کیلومتر ۲۲ الی ۳۱+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- آزاد راه قم – تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور قدیم قم – تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۳۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته و به غیر از روزهای و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۶- آزاد راه قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات جابجایی و نصب مجدد دکل و ایمن سازی ستون‌ها، کیلومتر ۰+۳۰۰ الی ۲+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۷- آزاد راه تهران – ساوه (حد فاصل عوارضی اول تا عوارضی دوم)، واقع در استان تهران، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت گرم، کیلومتر ۴ الی ۳۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود

۸- محور قدیم تهران – ساوه (حد فاصل انتهای حوزه تا رباط کریم)، واقع در استان تهران، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۳۰ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۷ الی ۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۹- محور قدیم تهران – ساوه (حد فاصل رباط کریم تا انتهای حوزه)، واقع در استان تهران، از مورخ ۱ تیر لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

ب) سایر محورها:

بوشهر:

۱- محور برازجان – گناوه، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۲۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات میدان شهید حاج قاسم سلیمانی، از کیلومتر ۰ تا ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور بوشهر – دیر (حد فاصل میدان غربی تا روستای اولی شمالی)، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹:۳۰، به دلیل اجرای عملیات رفوژه میانی، از کیلومتر ۰ تا ۵۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- کمربندی کنگان – دوراهک (بی بی حبش شهرستان کنگان)، واقع در استان بوشهر، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۲۰، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، از کیلومتر ۷۰۰+۶ تا ۵۵۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان جنوبی:

۱- محور سه قلعه – بیرجند، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات تبدیل آبنما به پل، کیلومتر ۵۲، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر انحرافی، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور بیرجند – قاین، واقع در استان خراسان جنوبی، از مورخ ۱۰ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، از کیلومتر ۵ تا ۱۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان رضوی:

۱- کمربندی تربت حیدریه – مشهد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ فروردین لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات آسفالت تراشی، لکه گیری و رویه آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۱۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور تایباد – دوغارون، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۶ فروردین لغایت ۱۶ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات آسفالت، از کیلومتر ۱۴ تا ۱۸، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور مشهد – فریمان، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۶، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور بردسکن – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور سبزوار – بردسکن، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۶، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و آسفالت، از کیلومتر ۲۵ تا ۵۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور کاشمر – شادمهر، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۱ مرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض پل، کیلومتر ۷۸۲+۵، محور فوق مسدود بوده و تردد به صورت دو طرفه از لاین برگشت، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۷- محور باغچه – تربت حیدریه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۸- محور رشتخوار – تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۳۰۰+۵ تا ۹۰۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۹- محور رشتخوار – تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۳۰۰+۹ تا ۴۰۰+۱۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۰- محور رشتخوار – تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۲۲ تا ۴۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۱- محور رشتخوار – تربت حیدریه (محور جنگل)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۴۴ تا ۴۰۰+۵۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۲- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵ تا ۵۰۰+۱۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۳- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۷ تا ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۴- محور نیشابور – سبزوار -کاهک، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۴ تا ۵۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۵- محور مشهد – سرخس، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰۰+۶۰ تا ۶۰۰+۶۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۶- محور قدیم مشهد – باغچه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۰۰+۱ تا ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۷- محور مشهد – کلات، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۸- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۰۰+۱ تا ۳۴۰+۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۹- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۶۰+۵ تا ۷۱۰+۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۰- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۹۰۰+۲۱ تا ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۱- محور سلطان آباد – سبزوار، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۱ تا ۴۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۲- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۳- محور قدیم مشهد – باغچه -نیشابور، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۳۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۳۳، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۴- محور کاشمر – سه راهی فیض آباد، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۶ الی ۱۷، به دلیل اجرای عملیات تعریض راه، از کیلومتر ۵۰۰+۱ تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۵- آزاد راه مشهد – باغچه، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات نصب حفظ بتنی مفصلی، از کیلومتر ۴ الی ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲۶- کمربندی سبزوار – نیشابور (باند رفت و برگشت)، واقع در استان خراسان رضوی، از مورخ ۱۵ اردیبهشت لغایت ۱۵ مرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

خراسان شمالی:

۱- محور بجنورد – جنگل گلستان (حد فاصل روستای جوزک تا انتهای حوزه)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ تا ۶۰۰+۶۹، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور بجنورد – شیروان، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵ تا ۲۴، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور بجنورد – جنگل گلستان (و بالعکس)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۳ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات خط کشی سرد، از کیلومتر ۰ تا ۱۶۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور بجنورد – اسفراین، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات خط کشی سرد، از کیلومتر ۰ تا ۹۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور بجنورد – فاروج (و بالعکس)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات خط کشی سرد، از کیلومتر ۰ تا ۹۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور بجنورد – شیروان (و بالعکس)، واقع در استان خراسان شمالی، از مورخ ۱۶ اردیبهشت لغایت ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات شیار لرزاننده طولی و عرضی، از کیلومتر ۰ تا ۶۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

زنجان:

۱- آزاد راه زنجان – قزوین (باند شمالی و جنوبی)، واقع در استان زنجان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا پنجشنبه ازساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی بلوک مفصلی در رفوژ میانی، کیلومتر ۱۰۵ الی ۴۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

فارس:

۱- محور شیراز – بیضا، واقع در استان فارس، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۳۱ تیر ۱۴۰۰، بصورت ۲۴ ساعته، به دلیل اجرای عملیات انفجار و ترانشه برداری (احداث آزاد راه شیراز – اصفهان)، کیلومتر ۳۲۹ الی ۳۳۴، محور فوق در محدوده اجرای عملیات مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم شیراز - بیضا، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

قزوین:

۱- محور قزوین – الموت، واقع در استان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات خط انتقال آب، کیلومتر ۶۰۰+۰ الی ۶۵۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه قزوین – زنجان، واقع در استان قزوین، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸ الی ۱۹ هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، کیلومتر ۰ الی ۸۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- آزاد راه قزوین – رشت، واقع در استان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش حفاظتی، کیلومتر ۰ الی ۷۴+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- آزاد راه قزوین – کرج، واقع در استان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات میکروسرفیسینگ، کیلومتر ۰ الی ۴۷، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- محور سه راهی شامی شاپ – زنجان، واقع در استان قزوین، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۱۴ الی ۱۹ روزهای شنبه، از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل، کیلومتر ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

قم:

۱- آزاد راه قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۷ الی ۱۹ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات نیوجرسی بتنی مفصلی و نصب در راه‌ها، کیلومتر ۳۰ الی ۵۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۲- آزاد راه قم – تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۳- کمربندی جنوبی قم – اراک، واقع در استان قم، از مورخ ۳۰ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و چهارشنبه هر هفته و به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۰ الی ۱۱+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۴- محور قدیم قم – تهران (باند غربی)، واقع در استان قم، از مورخ ۳۱ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای و چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته و به غیر از روزهای و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر ۴۰ الی ۲۶، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

۵- آزاد راه قم – تهران، واقع در استان قم، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ تیر ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و همچنین از ساعت ۸ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته و به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات جابجایی و نصب مجددد کل و ایمن سازی ستون‌ها، کیلومتر ۰+۳۰۰ الی ۲+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

کرمانشاه:

۱- محور اسلام آباد غرب – سر پل ذهاب، واقع در استان کرمانشاه، از مورخ ۲۶ فروردین لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۸، به دلیل اجرای عملیات احداث مسیر انحرافی، کیلومتر ۷۴ الی ۹۰۰+۷۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

کهگیلویه و بویراحمد:

۱- محور پاتاوه – دهدشت (قطعه سوم)، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح، از کیلومتر ۸۱ الی ۸۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور باشت – گچساران، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات بتن پاشی، از کیلومتر ۶ الی ۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور دهدشت– پادوک، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۸ اردیبهشت لغایت ۲۹ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور یاسوج– بابامیدان، واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مورخ ۷ اردیبهشت لغایت ۷ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات روشنایی سیستم گل زردی، از کیلومتر ۳۲ الی ۴۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

گلستان:

۱- محورگرگان – کردکوی (پل شصت کلاته)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات پل با دهانه ۲ متری، کیلومتر ۱۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور علی آباد – آزاد شهر (سعد آباد خان ببین)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، از کیلومتر ۳۰۰+۱۱ الی ۳۰۰+۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور گنبد – مینو دشت (پشمک پناده)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۲ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث دور برگردان عریض، از کیلومتر ۳ الی ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور گرگان – علی آباد (سر خط روستای نومل)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۳ فروردین لغایت ۱۵ تیر ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعمیر اساسی پل، از کیلومتر ۸۰۰+۱ الی ۹۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور گرگان – نوکنده (بریدگی غربی کردکوی)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۵۰۰+۲۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور گرگان – نوکنده (بریدگی غربی النگ)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۷۰۰+۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۷- محور گرگان – نوکنده (شهرک صنعتی بندر گز)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۷۰۰+۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۸- محور گرگان – نوکنده (باغو کناره)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۵۰۰+۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۹- محور گرگان – نوکنده (مزنک)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات تعریض دور بر گردان، کیلومتر ۴۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۰- محور بندر ترکمن – آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات زیرسازی و احداث پل، از کیلومتر ۰ تا ۱۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۱- محور کرد کوی – بندر ترکمن، واقع در استان گلستان، از مورخ ۲۹ فروردین لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات زیرسازی و احداث پل، از کیلومتر ۰+۳۰۰ تا ۱+۳۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۲- محور بندر ترکمن – آق قلا، واقع در استان گلستان، از مورخ ۱ اردیبهشت لغایت ۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات احداث و تعریض ابنیه فنی، از کیلومتر ۲ تا ۱۶+۵۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۳- محور علی آباد – آزاد شهر (روستای مهدی آباد)، واقع در استان گلستان، از مورخ ۹ اردیبهشت لغایت ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ساعت ۷ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات نصب پل عابر پیاده، از کیلومتر ۹۰۰+۳ تا ۲۰۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

همدان:

۱- محور همدان – رزن (ویان – پل روعان)، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۵ الی ۴۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۲- محور همدان – رزن (پل روعان – کارخانه سیمان)، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۴۶ الی ۵۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۳- محور پل روعان – پل ۱۲۳، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۴- محور پل ۱۲۳ – گردنه دخان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰ الی ۵۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۵- محور فامنین – همه کسی، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۶- محور سه راهی اصله – سه راهی دهلق، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۷- محور سه راهی قزل آباد – راستگویان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۵ فروردین لغایت ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۸، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، درزگیری و شانه سازی، تنقیه پل، نصب علائم و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۸- محور ملایر – همدان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۲۰ الی ۴۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۹- محور ملایر – اراک (باند برگشت)، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۰- محور ملایر – بروجرد، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۱۹ الی ۲۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۱- محور ملایر – آورزمان، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۸ فروردین لغایت ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات شانه سازی و لکه گیری، از کیلومتر ۱۳ الی ۲۶ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۲- محور همدان – کرمانشاه، واقع در استان همدان، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، شستشو و نصب و اصلاح تابلو و علائم، پاکسازی، تنقیه و لایروبی پل‌های و آبروها و آبچکان ها، اصلاح شیب شیروانی و پاکسازی و تسطیح حریم راه، از کیلومتر ۱۰ الی ۳۴، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

۱۳- محور همدان – سنندج، واقع در استان همدان، از مورخ ۵ اردیبهشت لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، از ساعت ۸ الی ۱۹، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری، شستشو و نصب و اصلاح تابلو و علائم، پاکسازی، تنقیه و لایروبی پل‌های و آبروها و آبچکان ها، اصلاح شیب شیروانی و پاکسازی و تسطیح حریم راه، از کیلومتر ۱۶ الی ۴۰، یک لاین از محور مسدود بوده و تردد از لاین مجاور، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌گردد.

کد خبر 490104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.