سامسونگ گلکسی A22 5G راهی بازار می‌شود+ قیمت و مشخصات

از آنجایی که گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G تاییدیه Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است، به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی سامسونگ گلکسی A22 در نسخه‌های 4G و 5G در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اخیراً نسخه 5G این گوشی با شماره مدل‌های SM_A226B/DSN و SM_A226 تاییدیه Wi-Fi Alliance را دریافت کرده است بنابراین به نظر می‌رسد که این گوشی به زودی عرضه می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G با وای فای دو بانده، پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰، حافظه رم ۶ گیگابایتی و اندروید 11 OS در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD بوده و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن درون یک ناچ قطره‌ای روی آن تعبیه شده است. هنوز مشخص نیست که این گوشی از رزولوشن HD+ یا Full HD+ پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد دوربین اصلی به کار رفته در پنل پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G به لنز ۴۸ مگاپیکسلی مجهز باشد. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است. دیگر ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری گوشی ذکر شده هنوز مشخص نشده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A22 5G در چهار رنگ خاکستری، سفید، سبز و بنفش و با قیمت ۲۷۶ دلار وارد بازار خواهد شد. به احتمال زیاد این گوشی در ماه جولای سال جاری عرضه می‌شود علاوه بر این انتظار می‌رود که نسخه 4G این گوشی در بعضی بازارها مانند هند به فروش برسد.

کد خبر 489851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    0 1
    چند دوربین هست