رشد بیش از ۳۱ درصدی بودجه شهرداری بافران در سال ۱۴۰۰

شهردار بافران گفت: بودجه سال جاری شهرداری بافران ۲۵ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که نسبت به بودجه ۱۹ میلیارد ریالی سال گذشته شاهد رشد بیش از ۳۱ درصدی آن هستیم.

احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از مجموع بودجه ۲۵ میلیارد ریالی شهرداری بافران ۶۰ درصد به بخش عمرانی و ۴۰ درصد به بخش جاری اختصاص یافته است.

وی افزود: امروزه فضاهای عمومی شهری ضرورتی اساسی در برنامه‌ریزی‌های توسعه شهری پیدا کرده که این امر ناشی از نقش این فضاها در تقویت وجهه فرهنگی و اجتماعی شهر همچنین چگونگی استفاده مردم از آن‌هاست.

شهردار بافران با تاکید بر اینکه ارائه هر خدمت یا اجرای پروژه عمرانی باید با نیازهای واقع‌بینانه مردم در نقاط مختلف شهرها سنخیت داشته باشد، افزود: با توجه به گسترده بودن حجم کار پروژه‌های عمرانی، سال گذشته بیش از ۶۰ درصد از بودجه مصوب شهرداری بافران به امور عمرانی اختصاص یافت که بیش از ۵۰ درصد آن محقق شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۱۵ پروژه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در این شهر اجرا شد که از جمله پروژه‌های شاخص می‌توان به زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر، تملک و بازسازی و ترمیم خانه بوم‌گردی، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش پیاده‌روهای شهرک‌های بافران، مناسب‌سازی سطوح میادین امام علی (ع) و شهدا اشاره کرد.

دهقان با اشاره به پروژه‌های شاخص شهرداری بافران در سال ۱۴۰۰، تصریح کرد: احداث پارک ابواسحاق بادرانی، احداث نیروگاه خورشیدی و تعریض جاده بافران مزرعه امام از مهمترین پروژه‌های شاخص سال‌جاری است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه شهر بافران باید به سمت جذب سرمایه‌گذار و ایجاد درآمد پایدار حرکت کند، گفت: از آنجا که شهرداری‌ها وابستگی به اعتبارات حاکمیتی ندارند، برنامه‌ریزی مطلوب در راستای جلب مشارکت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌های مختلف اقتصادی و درآمدزایی مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار بافران خاطرنشان کرد: سال گذشته ساخت و ساز در این شهر شرایط بسیار خوبی داشت به طوری که نسبت به سال ۱۳۹۸ شاهد رشد ۲۵ درصدی صدور پروانه‌های ساختمانی بودیم.

کد خبر 489839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.