جنگ مالکان عربی غول‌های اروپا برای فتح لیگ قهرمانان

دو تیم منچستر و پاری سن ژرمن با داشتن مالکان متمول عربی برای فتح لیگ قهرمانان اروپا جنگ سختی با یکدیگر دارند که می‌تواند این تقابل را جالب و هیجان‌انگیز کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شب دوم دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب چهارشنبه ۸ اردیبهشت دو تیم منچسترسیتی و پاری سن ژرمن مقابل هم قرار می‌گیرند. این دیدار ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس برگزار می‌شود و قضاوتش هم برعهده "فلیکس بریخ" داور باتجربه آلمانی است.

تیم پپ همین چند شب پیش با برتری یک بر صفر مقابل تاتنهام توانست جام اتحادیه انگلیس را کسب کند. این در حالی است که سیتیزن ها با ۷۷ امتیاز مقتدرانه صدر جدول لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارند و با تیم دوم که منچستر یونایتد است ۱۰ امتیاز فاصله دارند و کار سختی برای کسب هفتمین جام لیگ برتری ندارند.

در آن سمت پاری سن ژرمن پوچتینو را در اختیار دارد که به واسطه حضور در تاتنهام منچستر را خوب می‌شناسد و حتی دو سال پیش پپ را به کمک VAR به شکل معجزه آسایی از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده‌اند.

پاریسی‌ها در لوشامپیونا مثل سال‌های قبل کار راحتی پیش رو ندارند. آنها در جدول فوق العاده فشرده فرانسه، حال حاضر با ۷۲ امتیاز پشت سر لیل ۷۳ امتیازی قرار دارند و یک لغزش می‌تواند این جام را نصیب رقبا کند.

جدال این دو تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند بسیار جذاب باشد چرا که هر دو تا به حال قهرمان این رقابت‌ها نشده‌اند و با داشتن مالکان متمول عربی، دلارهای نفتی زیادی خرج کرده تا بتوانند به این هدف برسند.

فرانسوی‌ها البته دو سال پیش تا پای لمس جام رفتند اما در فینال مغلوب بایرن مونیخ آماده شده و دستشان به لمس جام نرسید. سرمربی اسپانیایی سیتی هم در چند سال اخیر با بایرن و سیتی ناکام مطلق یوسی‌ال بوده است.

منچستر سیتی در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان پیروز شده است آنها همچنین در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان حداقل ۲ گل زده‌اند.

کد خبر 489822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.