اورژانس ستون اصلی نظام سلامت است

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: اورژانس یکی از ستون‌های اصلی نظام سلامت است و نیروهای اورژانس در خط مقدم کادر درمان هستند و در بحران کرونا ویروس نیز بار زیادی را تحمل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید نمکی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مراکز اورژانس کشور که به صورت وبینار برگزار شد، در خصوص اورژانس و خدماتی که توسط آن‌ها ارائه می‌شود، اظهار کرد: اورژانس یکی از ستون‌های اصلی نظام سلامت است و نیروهای اورژانس در خط مقدم کادر درمان هستند و در شیوع کرونا ویروس در کشور نیز بار زیادی را تحمل می‌کنند.

وی ادامه داد: خدمات رئیس سازمان اورژانس در مدیریت کرونا بر هیچکس پوشیده نیست و نیروهای اورژانس جان بر کف و با عشق و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند و خدمت‌رسانی گسترده نیروهای اورژانس در تصادفات، زلزله، سیل و حوادث بی‌مانند است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته تعداد زیادی از خادمان مردم در راه خدمت گذاری جان خود را از دست داده اند و این راه را همچنان ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: توسعه مراکز اورژانس در کشور با هدف چابک‌سازی این سازمان انجام می‌شود و امیدواریم هر چه زودتر این امر محقق شود تا در ارائه خدمات به مردم عملکرد بهتری داشته باشیم و خدمات اورژانس را در کمترین زمان ممکن به افراد ارائه کنیم.‌

کد خبر 489777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.