افتتاح دو پروژه مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان

دو پروژه مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همزمان با دیگر پروژه‌های مرکز فوریت‌های پزشکی کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غفور راستین، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان امروز _سه‌شنبه ۷ اردیبهشت‌ماه، در مراسم افتتاح دو پروژه مرکز فوریت‌های پزشکی اصفهان که همزمان با بهره‌برداری از دیگر پروژه‌های فوریت‌های پزشکی کشور انجام شد، اظهار کرد: ساختمان جدید مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان و پایگاه فوریت‌های پزشکی برخوار امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت وبیناری همزمان با سایر طرح‌های اورژانس سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: امروز جمعی از مسئولان استانی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در محل پروژه حاضر و ضمن برقراری ارتباط وبیناری با معاون اول رئیس جمهور و وزیر بهداشت کشور در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این دو پروژه حضور دارند.

افتتاح ساختمان جدید اورژانس اصفهان

همچنین در این مراسم طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص افتتاح ساختمان جدید مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی این استان، اظهار کرد: ساختمان جدید اورژانس اصفهان در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع با زیربنای سه هزار و ۸۰۰ متر در پنج طبقه شامل بخش‌های اداری، پشتیبانی و مرکز فرماندهی عملیات احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت این ساختمان با سایر ساختمان‌های مراکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور، پیش‌بینی مرکز MCMC یا پایش مراکز درمانی و ستاد هدایت در ساختمان است که در واقع تجمیعی میان مرکز فرماندهی عملیات اورژانس، ستاد هدایت دانشگاه علوم پزشکی و مرکز پایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه هزینه احداث این ساختمان تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: در این ساختمان علاوه بر قسمت‌های عملیاتی تعداد دو پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی نیز احداث شده است.

وی با اشاره به افتتاح پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی منطقه صنعتی برخوار، گفت: پایگاه خیرساز شماره ۵ شهرستان برخوار با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط خیران و حدود ۴۰ میلیارد برای تأمین آمبولانس و تجهیزات توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان احداث شده است.

کد خبر 489764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.