محبوس شدن سرنشینان خودرو ۲۰۶ در تصادف هولناک+ عکس

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از تصادف یک خودرو پژو ۲۰۶ با تیر برق و محبوس شدن سرنشینان خودرو در این حادثه خبر داد.

محمدرضا قانع در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه آتش نشانان پس از خارج کردن دو سرنشین مصدوم از داخل این خودرو، آنها را جهت انتقال به مراکز درمانی و انجام درمان‌های لازم تحویل عوامل اورژانس دادند، اظهار کرد: ستاد فرماندهی آتش نشانی پس از اطلاع از وقوع این حادثه رانندگی که توسط شهروندان در ساعت ۲۰:۴۶ دقیقه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵ به همراه گروه امداد و نجات این سازمان به بلوار امیرکبیر اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ حامل دو سرنشین خانم ۲۱ و ۲۲ ساله به هنگام حرکت در مسیر به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و بعد از برخورد با عابر پیاده (مرد ۳۰ ساله) به شدت با ستون برق حاشیه خیابان برخورد کرد که سرنشینان داخل اتاقک خودرو گرفتار شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از ایمن کردن محل و قطع برق خودرو با رعایت موارد ایمنی مشغول عملیات شده و اقدام به خارج کردن سرنشینان خودرو کردند.

قانع افزود: آتش نشانان سرانجام با استفاده از تجهیزات نجات هر دو سرنشین را از داخل اتاقک خودرو بیرون آورده و آنان را برای انجام معاینات اولیه و انتقال به مراکز درمانی تحویل تیم اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

وی تصریح کرد: در این حادثه دو سرنشین خودرو و یک عابر پیاده دچار مصدومیت شدند.

محبوس شدت سرنشینان خودرو ۲۰۶ در تصادف هولناک+ عکس

محبوس شدت سرنشینان خودرو ۲۰۶ در تصادف هولناک+ عکس

کد خبر 489748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.