۶ پروژه‌ نیمه‌تمام شهرداری لشت نشا تکمیل می‌شود

شهردار لشت نشا گفت: تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر، شش پروژه مهم و ناتمام این شهر تکمیل می‌شود.

سید حسن میرهاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پروژه‌های ناتمام اظهار کرد: با توجه به اینکه دو کیلومتر از رودخانه اوشمک در داخل شهر لشت‌نشا قرار دارد، پروژه دیواره سازی آن برای مقابله با سیلاب و تسهیل در جریان عبور آب در چندین مرحله انجام می‌شود و بعد از دوره پنجم نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اکنون یک مرحله از دیواره سازی، پیاده روسازی و مبلمان شهری رودخانه اوشمک با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان در حال انجام است.

شهردار لشت‌نشا ادامه داد: پل شهید تبریزی در سال گذشته رانش کرد که در مرحله اول این پروژه، کوله، گوشواره و اتصال پایه‌ها با استفاده از شبکه میل گرد، بتون‌ریزی در کف برای تثبیت پل به طول ۷۰ متر و با صرفه هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه میدان جامع، شامل سنگفرش، مبلمان شهری، تأسیسات روشنایی و فضای سبز به طول یک هزار مترمربع به زودی آغاز می‌شود که ۴۵۰ میلیون تومان برای اجرای این پروژه هزینه پیش بینی شده که ۲۵۰ میلیون تومان آن در قالب اوراق قرضه است.

وی اضافه کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با دریافت ۴۵۰ میلیون تومان از ماده ۵۸ این پروژه را تا پایان دوره پنجم به اتمام برسانیم.

شهردار لشت‌نشا گفت: لکه‌گیری و آسفالت نوار حفاری معابر شهری با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان در حال انجام است که تا پایان دوره پنجم به پایان می‌رسد.

وی افزود: پروژه لوله گذاری کوچه شهید ناطق نوری به طول یکصد متر با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی با صرف هزینه‌ای بالغ بر یکصد میلیون تومان در حال انجام است و به زودی تکمیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: جدول گذاری ابتدای کمربندی لشت‌نشا به طول ۱۵۰ متر با اعتبار بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان در قالب اوراق قرضه اجرا می‌شود.

میرهاشمی تاکید کرد: تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر تمامی پروژه‌های ناتمام شهرداری لشت‌نشا تکمیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر لشت‌نشا در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 489676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.