هزینه ۶ میلیارد ریالی برای نوسازی و تجهیز سازمان

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر از اتمام مرمت و بازسازی ساختمان اداری این سازمان خبر داد.

سیدحجت جوادزاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ساختمان اداری سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر به دلیل قدمت، فرسوده شده بود که به منظور استفاده و خدمات رسانی بهتر و تکریم ارباب رجوع، مرمت و بازسازی آن با همت و تلاش همکاران در مدت دو ماه به اتمام رسید.

وی افزود: توسعه و بهبود فضای اداری سازمان در راستای رعایت استانداردهای فضای کار کارکنان و تأمین رفاه حال مراجعان لازم و ضروری بود.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر عنوان کرد: ساختمان اداری این سازمان ۴۵۰ مترمربع وسعت دارد و در دو طبقه ساخته شده است که عملیات بازسازی طبقات همکف و اول آن انجام شد.

وی ادامه داد: این ساختمان دارای یک فرهنگسرای غیر قابل استفاده است که مرمت و بازسازی آن را بعد از ماه مبارک رمضان آغاز می‌کنیم و به صورت شبانه روزی، ظرف مدت یک ماه آن را به اتمام می‌رسانیم.

جوادزاده عنوان کرد: با راه اندازی فرهنگسرا تمامی دوره‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی برای رانندگان سازمان حمل و نقل همگانی در این مکان برگزار خواهد شد.

وی افزود: سازمان حمل و نقل همگانی مشگین شهر فاقد واحدهای معاونت و حراست بود که به دلیل نیاز این واحدها در سال گذشته در سازمان راه اندازی و با توسعه ساختمان اداری، تجهیز شد.

رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر ادامه داد: متأسفانه قبلاً اتاق واحد بازرسی و نگهبانی به صورت یکجا بود که پس از مرمت ساختمان برای ایجاد انگیزه و تکریم کارکنان این واحدها، برای هر بخش اتاق جداگانه‌ای اختصاص یافت.

وی گفت: واحد روابط عمومی این سازمان نیز فاقد هرگونه امکانات دفتری و نرم افزاری بود که پس از اتمام بازسازی ساختمان اداری، واحد روابط عمومی نیز تجهیز و توسط همکاران فعال در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرد.

جوادزاده خاطرنشان کرد: برای مرمت و بازسازی ساختمان اداری سازمان حمل و نقل معادل پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: نرم افزار و تجهیزات مورد نیاز اداری سازمان حمل و نقل همگانی را خریداری کرده و متناسب با واحدها و وظایف شغلی پرسنل سازمان با صرف هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تکمیل کردیم.

به گزارش ایمنا، مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد و سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری این شهر با تعداد ۱۸ نیروی اداری، ۴۲۴ دستگاه تاکسی درون شهری و ۴۸ دفتر تاکسی تلفنی با ۳۲۴ خودرو فعالیت می‌کند.

کد خبر 489623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.