گوشی زد تی ای Yuanhang 10  چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی هوشمند ZTE Yuanhang 10 دارای دوربین سه گانه بوده و به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ZTE اخیراً گوشی هوشمند جدید خود را با نام ZTE Yuanhang10 معرفی کرده است. این گوشی یک محصول مقرون به صرفه بوده که به فناوری‌ها و ویژگی‌های قابل قبولی مجهز شده است و دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با نسبت ۲۰ به ۹، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز است.

شرکت سازنده اعلام کرده که ضخامت این گوشی فقط ۸.۲ میلی متر است و به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مجهز شده است که به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی عرضه می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که با چهار یا ۶ گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یک دوربین سه گانه در پنل پشتی گوشی ZTE Yuanhang10 تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین پنج مگاپیکسلی ماکرو و یک لنز تشخیص عمق می‌شود. دوربین سلفی این گوشی که روی صفحه نمایش قرار گرفته دارای لنز هشت مگاپیکسلی است که می‌تواند تصاویری با کیفیت HDR ثبت کند.

حسگر اثر انگشت گوشی ذکر شده در لبه سمت راست آن قرار گرفته است و انرژی مورد نیاز آن با استفاده از باتری چهار هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. شرکت ZTE اعلام کرده است که این محصول در تاریخ ۹ می با قیمت ۲۰۰ دلار در چین عرضه خواهد شد و در سه رنگ Rock Ridge Gray، Blue Wave و Iris Green در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 489598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.