بودجه ۵ میلیاردی تومانی شهرداری عنبران در سال ۱۴۰۰

شهردار شهر عنبران گفت: برای بودجه ۱۴۰۰ شهر عنبران مبلغ ۴ میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که از این مقدار ۲ میلیارد تومان سهم عمرانی و مابقی به هزینه‌های جاری تعلق خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، مهدی احمدی در این باره اظهار کرد: پروژه آتش‌نشانی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری این شهر است که از نیاز به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد تا تکمیل شود.

وی با بیان اینکه پروژه آتش‌نشانی عنبران از سال ۹۸ بلاتکلیف مانده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم در نیمه اول سال جاری این پروژه را تکمیل کنیم تا پاسخگوی یکی از دغدغه‌های مردم عنبران باشیم.

شهردار شهر عنبران با بیان اینکه در بودجه سال جاری ۶۵۰ میلیون تومان برای خرید قیر جهت آسفالت معابر شهری تصویب شده است، اظهار کرد: در آینده نزدیک نسبت به آسفالت معابر اقدام می‌کنیم و همچنین در زمینه زیباسازی شهری برنامه‌های توسعه‌ای داریم که به‌مرور زمان آنها را پیاده‌سازی می‌کنیم که از جمله آنها می‌توان به نصب برج نوری ۲۰ در دو نقطه شهر و رنگ‌آمیزی جداول اشاره کرد.

وی بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال جاری را به‌عنوان سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» نام‌گذاری کرده است که باید همه مسئولان در این راستا حرکت کنند، تصریح کرد: شهرداری عنبران در این زمینه آماده مشارکت با سرمایه‌گذاران بوده و در این زمینه تسهیلگری امور سرمایه‌گذاران را در دستور کار خود قرار داده است.

احمدی با بیان اینکه شهرداری شهرهایی مثل عنبران فاقد درآمد پایدار هستند، اضافه کرد: این مسئله باعث می‌شود شهرداری با مشکلاتی مواجه شود و تلاش ما بر این است که منابع درآمدی برای شهرداری عنبران تعریف کنیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 489506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.