صدور پروانه و گواهی پایان کار ساختمان‌ها تک برگی می‌شود

سرپرست شهرداری ساری گفت: پروانه و گواهی پایان کار ساختمان ها در ساری تک برگ می‌شود.‏

به گزارش ایمنا، حمیدرضا مرادی با اشاره به طرح تفصیلی شهر ساری اظهار کرد: این طرح با همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، اداره کل راه و شهرسازی مازندران و شهرداری ساری در مرحله بازبینی قرار دارد و این طرح پس از بازبینی در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران مطرح خواهد شد.

وی تاکید کرد: پیگیر تصویب طرح تفصیلی شهر ساری هستیم و امیدواریم در ماه‌های پیش رو پس از تصویب به شهرداری ساری ابلاغ شود چراکه تصویب این طرح یکی از بزرگترین خدمات شهرداری به شهروندان خواهد بود.

سرپرست شهرداری ساری با بیان اینکه تک برگ شدن پروانه و گواهی پایان کار ساختمان در قالب سیستم یکپارچه شهرسازی نیز در حال انجام است و به زودی به طور کامل اجرا خواهد شد، تصریح کرد: دفترچه عوارض ساختمان سال ۱۴۰۰ نیز مصوب و از سوی استانداری مازندران ابلاغ شده و بزودی جهت اطلاع شهروندان در دسترس قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز شهری گفت: احداث پارک‌های محله‌ای با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های درون سازمانی از فعالیت‌های در دست اقدام شهرداری است.

مرادی اصلاح هندسی و اجرای پروژه‌های مختلف جهت روان سازی ترافیک را از دیگر برنامه‌های شهرداری ساری عنوان کرد و گفت: تعریض و ساماندهی ترافیکی محور جاده گلما محدوده شهرک زیتون در حال انجام است.

وی تکریم ارباب رجوع را مورد توجه قرار داد و گفت: مجموعه شهرداری ساری پیگیر مطالبات شهروندان در حوزه مدیریت شهری است و کسب رضایتمندی مردم باید همواره سرلوحه فعالیت‌ها و اقدامات همکاران قرار داشته باشد.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به ارائه خدمات شهری در تمام نقاط شهر، افزود: لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها، نظافت و پاکسازی محله به محله به صورت گروهی توسط نیروهای خدمات شهری به صورت مستمر در حال انجام است.

وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری با استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های درون سازمانی و با هدف کاهش هزینه‌ها اجرا می‌شود.

کد خبر 489466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.