پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰+ جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: نرخ هر دلار آمریکا در بازار متشکل ارزی، صرافی ملی و سامانه سنا در جریان معاملات روز گذشته بازار ارزهای شاخص، ثابت ماند و تغییر قابل توجهی را به ثبت نرساند.

وی افزود: هر دلار آمریکا در بازار آزاد معاملات ارزهای شاخص نیز، یکشنبه را با نرخ ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان آغاز کرد و به رغم نوساناتی که به نظر می‌رسید نرخ فروش این ارز شاخص را به بیش از ۲۴ هزار تومان برساند، در پایان معاملات روز گذشته، بازار خرید و فروش هر دلار آمریکا با نرخ ۲۳ هزار و ۸۰۰ تومان بسته شد.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: بازار در حالت کما قرار دارد و معاملات مابین فعالان اقتصادی خرد و کلان به نوعی تعلیق شده؛ در حقیقت اغلب فعالان بازار آزاد ارزهای شاخص منتظر اند تا نتیجه قطعی مذاکرات مابین ایران و اعضای گروه ۱+۵ در وین مشخص شود و بعد نسبت به خرید یا فروش ارزهای شاخص بازار همچون دلار، یورو و پوند اقدام کنند.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 489317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.