ارائه ۱۳۴ خدمت الکترونیک شهرداری اصفهان به شهروندان

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر زمینه ارائه ۱۳۴ خدمت شهرداری روی میز خدمت فراهم شده و شهروندان اصفهانی می‌توانند از طریق مراجعه به سایت my.isfahan.ir از آن‌ها استفاده کنند.

فروزان سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تاکید شهردار حتی قبل از شیوع کرونا تلاش برای ایجاد میز خدمت غیرحضوری جهت کاهش میزان مراجعات شهروندان به شهرداری بود تا امور مربوط به شهرداری در بستر اینترنت انجام شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی میز خدمت غیر حضوری در شهرداری، تصریح کرد: در حال حاضر زمینه ارائه ۱۳۴ خدمت شهرداری روی میز خدمت فراهم شده که ۳۴ خدمت آن در حوزه شهرسازی و مابقی در سایر حوزه‌های مرتبط با شهرداری است.

مدیر کل نوسازی و تحول اداری شهرداری اصفهان با بیان اینکه خدمات سایت my.isfahan.ir در زمینه‌های مختلف فعالیت شهرداری از جمله حوزه‌های شهرسازی، خدمات شهری، عمرانی، پیمانکاری و موارد متفاوت دسته‌بندی شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: همواره در تلاش برای ارائه خدمات جدید و بارگذاری آن روی این سایت هستیم.

وی ادامه داد: در این سایت به راحتی امکان جستجو و شناسایی خدمات قابل ارائه وجود دارد و شهروندان می‌توانند با دریافت شناسه پیگیری خدمت در موقعیت‌های مختلف وضعیت درخواست خود را رصد کنند.

سلطانی با تاکید بر بسترسازی برای توسعه خدمات سایت my.isfahan.ir برای افزایش ارائه خدمات و تأمین رضایتمندی شهروندان، خاطرنشان کرد: میز خدمت، داشبورد مدیریتی را تجهیز کرده و مدیران بخش‌های مختلف می‌توانند به واسطه آن مسیر فعالیت امور را رصد کرده و کاستی یا ضعف‌های احتمالی در زمینه‌های مختلف را شناسایی و رسیدگی کنند.

کد خبر 489106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.